wat een leuke band! had meteen hetzelfde idee als jij haha daarbij werk ik in een winkel waar de hoofdkleur magenta is, dus als ik wel zwanger mag worden heb ik meteen een oplossing voor mijn werkkleding
ik was ook erg blij dat de mijne over was ik had 8 dagen last van die morgen op familie bezoek met mijn vriend gezellig die klusweekenden hebben wij al de afgelopen weken gehad dus ik ben blij dat het dit weekend even niet is. dit weekend genieten we even van de rust volgend weekend word weer geweldig druk györgy onze zoon word 6 dus volgende week zaterdag hebben we vol huis en zondags mogen we van brabant naar den haag rijden voor de vader van paul die is dan jarig dus ik ben blij dat dit weekend lekker rustig word.... ( zul je net zien dat er weer het ene na het andere tussen komt hahaha) misschien komt me eitje ook nog om de hoek kijken dat zou helemaal mooi zijn dan zitten we weer op schema help het me hopen meiden [-o< me manneke ligt knock out naast me op de bank hihi hij is een beetje moe geloof ik.. liefs iris
tijd gaat traag he. Hier weet ik niet goed welke kant het op gaat. Alles voelt precies zoals vorige maand, zere boobs, steken in buik, misselijkheid. Tja, ga er maar vanuit dat de er aan komen dus
Heey dames ik merk dat de bekende kwaaltjes de kop op steken het zou toch niet he hihi ik hoop het wel voor jullie. Ik heb een vraagje... kan gekleurd slijm (daar heb ik vandaag wat last van gehad) vruchtbaar slijm zijn. Het was niet in een keer veel, maar gewoon een paar keer een beetje op me wc papiertje... weten jullie het misschien. Groetjes!
Geen idee jollie. Wat btreft die bekende kwaaltjes, ben bang dat ik weer een heel levendige fantasie heb.
@san ja ik heb ook nu 2 dagen last van verstopping en ik heb het vorige maand niet gehad eigenlijk nooit als ik ongi moet worden. @jollie volgens mij is vruchtbaar slijm doorzichtig
Kan het ook een afgestorven eitje zijn (ik heb ns zoiets gelezen) aangezien ik d8 dinsdag/woensdag al eventueel me eisprong te hebben gehad
hoelang duurde het voor dat die buikband in de bus lag bij die gene die hem al had? ik zou vandaag mun ei moeten hebben, heb nog niks gevoeld. ga dus morgen maar weer dood leuk door met klussen
ik zou die buikband ook best willen, maar denk dat mn man dan helemaal denkt dat ik doorgeslagen ben. Die vind al dat ik er veels te veel mee bezig ben. Waar ie eigenlijk best wel gelijk in heeft, maar kan mezelf niet goed stoppen