Goedemorgen dames, na de test van gisteren er vanochtend maar 1 van het kruidvat gedaan en daar staat weer een licht 2e streepje ! Hoef hem niet eens in een bepaald licht te houden....zou het dan toch? Krijg hem met mijn telefoon alleen niet goed op de foto... Ga het zo nog even met de camera proberen...
hoei! spannend... tsja.... en ik sluit mij aan bij velen die altijd zeggen 'streepje is streepje'.......
ALs ik nou geen last zou hebben van krampjes in mijn onderbuik die iets weg hebben van een naderende ongi dan was ik meteen overtuigd geweest van een licht streepje, maar nu twijfel ik zo erg... Wacht het 2 dagen af en dan gooi ik er nog maar 1 tegenaan... ZENUWEN................
Jen wel vroeg getest he.. maar ik hoop het voor je streep is streep dus nu ben je zwanger ik hoop voor je dat je dat volgende week ook nog bent.. spannend hoor! doe het iig lekker rustig aan met alles
@berna, ben voor mijn banner uitgegaan van mijn langste cyclus, maar weet bijna zeker dat ik op dag 15 mijn ei heb gehad...vandaar dat ik het toch niet kon laten om te testen...
Hey Berna, Jij bent toch jarig vandaag?! Gefeliciteerd! Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria! Verder iedereen goedemorgen! Ben nog op mn eitje aan het wachten. Gisteren positieve ovutest, wel een beetje kramp gevoeld maar nog niet zo erg dat ik dacht: dit is mn ei... Fijn weekend allemaal!
Oh hahahaha das best grappig dan. En ik keek nog wel in je profiel en toen zag ik vandaag staan... Maar heb net nog maar een keer gekeken en dat wat ik zag staan is de datum dat je het laatst online was hahaha Nou ben ik er in ieder geval op tijd bij!
oh shit ja tikfout bedoel zij overgrootoma zou worden heb sinds gisteren last van me tepels iemand die weet wat het is of ook heeft gehad? (heb dit zelf nog nooit gehad)
Ik had vorige keer jeuk aan me tepels... wees bij mij op ontpillen! dus jah ik kan je ook niet echt verder helpen!
Berna bedankt! We wachten maar gewoon af. Oh ik hoop zo dat het deze maand raak is. Fijn weekend verder dames. Ik ga nu poetsen en morgen hebben we verjaardag dus ben ik ook de hele dag onder de pannen, misschien kom ik zondagavond nog even aan wippen. Tis een kinderverjaardag dus zo laat zal het niet worden. Liefs essiee
Nou krijg het niet voor elkaar met de camera, zijn allemaal zo wazig dat je niet eens de controlestreep ziet...da's gewoon een blauwe vlek. En nu zijn de batterijen leeg, dus kan niet verder...frustrerend.
@jollie; ja inderdaad, maar het dringt nog niet echt door dat het wel eens echt raak kan zijn, ga morgen of maandag eerst nog een keer testen... oh wat is dit spannend zeg.....
Wij wachten hier in spanning met jou mee.... laten we hopen dat het echt raak is bij jou! Liefs jollie