ik gebruik die van clear blue, zijn wel prijzig iets meer als dertig euro voor zeven testen. Maar zo kan ik mijn ei wel duidelijk opsporen. Erg handig
En wanneer begin je met die testen? Ik heb een cyclus van ong. 28 à 30 dagen. Ben wel niet nieuwsgierig he
Kun je gewoon bij een drogist halen, ik heb trouwes de niet digitale van clear blue en ook die vind ik duidelijk. Je kunt ze op ieder moment van de dag gebruiken
Heb net even een test gedaan ivm het vruchtbare slijm vanochtend, nog niet verhoogd dus morgen maar weer eens testen en vanavond klussen
hallo allemaal! heb net een boek gekocht van mariel croon. het heet zwanger worden, handboek voor kinderwensers en twijfelaars. staat volgens mij een hoop in, dus ga zo lekker met een grote bak thee op de bank zitten met mijn boek! ik merk dat ik meer behoefte heb om op het forum te schrijven als ik iets op dit gebied heb meegemaakt of ga meemaken. sorry daarvoor. straks ga ik mijn ovutesten voor het eerste uitproberen, dus dan zal ik wel weer op het forum verschijnen! ga zo even kijken wanneer je daarmee kunt beginnen. ben bijna aan het einde van mijn ongesteldheid dus we kunnen sowieso weer gaan klussen liefs
ronde 10, het magische getal. Hoop zo dat het dit keer raak is, heb geen zin in de mmm. Hier hebben we trouwens beide nog geen zin aan, dus we klussen nog even vrolijk verder (af en toe zit ik er ook doorheen hoor)
He daantje ik zie net dat we gelijk op lopen alleen is mijn cyclus een stuk korter, maar we zouden als het goed is ons ei beide over 4 dagen hebben. Dit is jullie vierde ronde?
Ik mag hopen dat het een magisch getal is! Ik hoop ook voor je dat ronde 10 beloond wordt! Hier zitten we in hetzelfde schuitje! Succes meid en kop op hoor ! Dikke knuff Liefs Pearly
tenks! ik merk op dit forum dat er nog een hoop dingen zijn die ik niet weet en ik bladerde in de boekenwinkel door het boek heen en vond het kei interessant! nou, de waterkoker is klaar, ik ga me zo op de bank installeren. tot later allemaal! liefs
Ben heel benieuwd Pearly, zou wel erg leuk zijn nietwaar, we gaan voor een vol vliegtuig deze maand. Ik hoop dat ik mee mag is eigenlijk ook wel comfortabeler als de bus van Februari.
Ik heb men ei als het goed is vandaag Gister de eerste ovulatietest er weer tegenaan gegooit en die was tot mijn verbazing meteen positief. Vroeg eitje dus Als het goed is wordt mijn cyclus nu iets van 27/28 dagen. Hoop natuurlijk dat het raak is, maja we wachten af. Ben er deze ronde minder mee bezig en meteen een vroeg ei. Echt raar, maar wel beter!
Heb je je ei al gevoeld daantje? Ik nog niet echt namelijk. Heb wel wat krampjes, maar nog niet echt dat ik dacht: dat is mn ei!
@Linda1980: Ik heb sinds een uurtje lichte steekjes aan de linkerkant, dat is bij mij wel de voorbode. Dus denk dat het ei er wel snel is. Als ik echt een paar goede steken krijg weet ik het zeker. Wat is jou luteale fase?