Ik heb die van mij bij Ikea gekocht! Ik heb ook overal last van misselijk, buikpijn, last met naar de wc gaan, steekjes in mijn lies. Ik wordt niet goed van mezelf. (mijn mannetje maar zeggen je bent gewoon zwanger) Elke keer als ik iets lees denk ik ohh heb ik ook!
@San nou je vader blijft altijd waken hoor dus maakt tie het denk ik toch nog beetje mee! @Usmommy die klachten heb ik ook zie bladzijde terug.
Ik stiekem ook hoewel we net begonnen zijn dus ik hou er nog niet echt rekening mee anders ben ik zo teleurgesteld. Wel goed dat je al op de crosstrainer hebt gestaan zeg!
@ Jen25: Gefeliciteerd! En nu maar hopen dat het spreekwoord van die schapen en die dam ook voor meiden met een kinderwens geldt ... @Sann: Kan me voorstellen dat dat soms moeilijk is, sterkte meissie (digi-knuf)
ja, daar geloof ik ook heilig in hoor. Hij was veels te nieuwsgierig om niet mee te gluren. Het is allemaal nog niet zo lang geleden (9 maanden bijna) dus heb er nog best geregeld moeite mee dat ie het niet meer lijfelijk mee zal maken.
we blijven duimen!en ik zit al op dag 28 vindt wel extra spannend ik heb me ei waarschijnlijk eerder gehad en ben benieuwd of dat me cyclus korter is?en eerder ongi wordt vanaf nu ( dat hopen we niet)of gewoon weer langer,of mischien ..............?
Hey meiden, Ik ga ff bedenken wat we gaan eten vanavond en kijken of men mannetje nog te porren is voor een filmpie pakken of zo. Slaap lekker voor straks allemaal.
Hey meiden, zit zelf nu ook echt op de wachtbank (denk ik dan). Volgens mij klopt mn banner helemaal. Als ik kijk naar het cervixslijm: gisteren nog waterig, nu al wit en compacter (ahum ...). Gisteravond ook de hele tijd pijn in lies/onderbuik, duidelijk aan één kant, nu geen least meer (terwijl dagen daarvoor wel). Echter ... ik ben ook aan het tempen, en mijn temp was vanochtend redelijk normaal (0,2 graden hoger) en die hoort toch juist te stijgen met eisprong? Heb de afgelopen anderhalve week op dezelfde tijden getempt ivm vakantie ... Zit nu lekker aan een AV-tje (alcoholvrij biertje), best te pruimen, hoewel ik de vorige keer bij ongesteldheid ENORM heb genoten van een echte. Heb namelijk in een foldertje van de apotheker gelezen dat je beter niet kunt drinken (maar lees hier over bloedband pas na 6 weken?). Overdrijf ik nu?
@usmommy ja we blijven duimen!oja jullie moeten nog eten alvast eetsmakelijk voor straks ,ik blijf nog wel ff online hihi
Met mate af en toe een biertje kan best.Er is inderdaad nog geen bloedband dus kan volgens mij geen kwaad.
Iedereen al naar bed? Ik zit hier spuugmisselijk op de bank. Mischien krijg ik wel buikgriep of zo. Mn eten smaakt ook de hele dag al niet.