NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ja, is heel rustig overal

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja precies maar ga nu ook naar bedje toe hopen dat me buik een beetje ontspant.weltrusten en tot morgen!knuffff

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ja,ik ga ook maar eens. Slaap lekker.

4. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ik was er ook nog een beetje. Maar ga zo maar afsluiten. Zie jullie morgen wel weer en spannend hoor. Jullie kwaaltjes klinken veel belovend. Ik kan niet wachten tot ik ook weer in de wachtkamer kan plaats nemen. Warm de banken alvast lekker op ik ben er over 4 dagen ;)

5. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Banner check

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Goeiemorgen dames. Lekker geslapen allemaal?
    Hier ontdekte ik gisteren toen ik naar bed wou gaan en nog even mn schouder insmeerde (doet zeer) dat de huis van mn borsten heel erg gevlekt was. allemaal paarsige vlekken en aders. Nu vanmorgen zag ik het niet echt meer. Verder nog niks te bespeuren.

7. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    goede morgen meiden

nou hier is de zondag maar nat begonnen voor de verandering regen regen en nog eens regen hih
    man naar utrecht jaarbeurs motor
    dus die komt vanavond weer thuis
    even tijd voor zichzelf en ik ook voor mijzelf is ook wel eens lekker
    maar vanavond wel weer an de klus wat de dagen zijn in zicht hihi

meiden allemaal heel veel klusplezier
    en wachters we draaien hard de duimen

gr maria

8. Niet meer actief

Goedemorgen allemaal meiden.

Jen25: gefeliciteerd!
    sunnycloud: jij was er vanmorgen wel erg vroeg bij!
    Schijndelsvolk: één eitje kan al genoeg zijn hè ;)

Voor sommige begint het al lekker spannend te worden. Vage klachtjes die wel ergens toe kunnen leiden... Ik duim voor jullie!

Ik denk dat mn ei gisteren is geweest. De komende 14 dagen ga ik me hier niet meer laten zien... Dat heb ik me al 2x eerder voorgenomen, maar nu ga ik me er eens aan houden. Eens kijken of dat wil helpen ;) Zie in die 14 dagen overal iets in als ik hier iets lees en wordt dan helemaal gek van mezelf. De week voor mn ongestelheid ben ik dan heel emotioneel en dat wil ik jullie niet meer aandoen ;) Ik hoop hier over 14 dagen terug te komen met heel goed nieuws! Natuurlijk duim ik voor jullie allemaal! Het zal wel moeilijk zijn hier 14 dagen niet te komen haha, het is toch een beetje verslavend he... Maar ga het toch echt proberen!

Dikke kus!

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Is zeker verslavend he, ik heb ook moeite om weg te blijven. Ik heb de mazzel dat manlief telkens 2 weken weg en 2 weken thuis is en ik dus maar zelden achter de pc zit als hij thuis is. vind het dan veel gezelliger om lekker samen te zijn.
    Succes met wachten de komende 2 weken.

10. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Nou zo'n goede morgen is het niet voor me. Ik voel me ziek EN de :evil: zijn ook gekomen. :cry:

Op naar ronde 2! Gelukkig is m'n cyclus vrij kort, dat was hij de vorige keer ook toen ik met de pil gestopt was. NOD op 22 maart dus. Helaas zal de kans dat ik deze ronde zwanger wordt erg klein zijn omdat ik precies tijdens mijn ei een week in Spanje zit. Zonder man.

Jen 25, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk volgen er veel deze maand!

11. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    hey meiden,
    ik heb het deze maand maar op goed geluk gedaan.. heb mun ei niet gevoeld :'(
    hoop dat het toch baat heeft gehad..

Fijne zondag..

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen dames

jen25 van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

Gisteren zou mijn innesteldag zijn heb wel wat steekjes gevoeld maar even afwachten verwacht niet teveel ervan anders komt het toch maar harder aan...zometeen naar mis voor me oma die 23 feb 2jr geleden overleden is en daarna hier lekker grote schoonnmaak houden

gaan jullie nog wat doen?

Liefs Dimmel

13. mark en maria

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    Sann
    ow dat is inderdaad als je man dan thuis komt wil je toch heerlijk genieten van elkaar

hier is het wel dat die van mij 1 keer in de maand service dienst heeft en dan een zaterdag moet werken
    dat is opzich ook wel heerlijk hoor
    maar ben altijd wel weer blij als hij thuis is hihi
    al laat ik het soms op rare manier merken
    soms wel eens beetje kort af
    maar dat trekt ook wel weer snel weg hihi
    dikke knuff en is het weer goed

dimmel
    het zou kunnen dat je je innesteling kan voelen
    hoop het voor je

ook ik ga zo heerlijk even rap door het huis met de stofzuiger en de dweil er achter aan
    dat kan gewoon nu hihihi

MamaNorah
    he bah die nare kl&$#@**te duivels
    hopelijk komt het deze maand goed en doet je eitje een week na je uit spanje terug bent
    beterschap
    hopelijk voel je je snel weer beter

gr maria

14. Niet meer actief

Foto is eindelijk gelukt, streepje is licht maar wel zichtbaar geloof ik.. ;)

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedemorgen dames en heren
    mijn ouders zijn weer vertrokken naar Noorwegen eindelijk weer rust in de tent. nu alle rotzooi nog opruimen strijken wassen enz.....pfffff en dat op je vrije dag.
    woensdag gaan we ons overal laten inschirjven we hebben namelijk 2 maanden de tijd om een andere woning te vinden (het is erg kort) en we willen niet kleiner gaan zitten als het kan!
    komt meer bij kijken dan ik dacht.
    ik heb gewoon nu veel onrust in mijn lichaam en zit niet lekker in mijn vel.....is natuurlijk niet bevordelijk voor het zwanger worden :(

wel heeft het als voordeel dat ik afleiding heb!

gisteravond zijn we gaan bowlen met vrienden was wel gezellig en vanavond komen vrienden naar hier om een spel te spelen en die ga ik vraen of ze bereid zijn om mee te helpen met verhuizen!

1 ding weet ik wel zeker ik huur niet meer particulier (bij ouders ofzo) gaat zo fout!de hele week hier ruzie en stress gehad.....
    maarja

sorry maar ik moest het even kwijt!

jen: gefeliciteerd strooi eens wat hormoontjes naar hier zodat ik niet door hoef naar ronde 8 en ook voor de andere dames natuurlijk :p:D

hoe gaat het hier verder dames?

xxxx

16. mark en maria

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    jen
    ik zie 2 strepen al is het donker
    je bent duidelijk zwanger
    ga er heerlijk van genieten

17. mark en maria

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    dani
    he wat vervelend al die stress
    ik hoop dat je snel wat meer ontspanning kan gaan vinden
    heel veel succes bij het zoeken van een nieuwe woning

gr maria

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goede morgen meiden!

@dani ,ik hoop dat jullie snel anders huisje vinden,en dan lekker weer ontspannen.

@jen ik zie ook 2 streepjes,duidelijk hoor geniet ervan.

19. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    goede morgen allemaal,
    ik mag morgen testen, maar k kon niet wachten :oops: dus heb ik het vanmorgen al 1 keer geprobeerd.. ik heb 1 donkerblauw streepje, en een wat lichter streepje.. heb ik dan iets te vroeg getest? of ben ik gewoon niet zwanger? kan iemand mij misschien iets meer vertellen? ;)

alvast bedankt :)

@Johana79 nog bedant voor het antwoord op mijn vorige vraag ;)

20. annabuik

annabuik Actief lid

3 feb 2007
    383
    0
    0
    Nou meiden maak mijn naam maar rood want ik ben harstikke ongesteld, jammer weer! Hele korte cyclus want ben het gister geworden....

Deel Deze Pagina