Nope helaas ,maargoed, ik blijf positief, bij ieder krampje spurt ik naar het toilet, LOL, goed voor de verbranding van calorieën zal ik maar denken
heb ook volgens FF afgelopen donderdag ei gehad,maar gistermiddag ineens helder rood bloed na toiletgang?Dus maar afwachten verder! Voel me eigenlijk ook al dagen wat beroerd,maar dacht dat van eisprong kwam,maar die is inmiddels geweest! duim duim duim voor iedereen meiden!
ik heb vanacht paar keer wakker gelegen van me buik heel vreemd gevoel soort weeig idee en lichte pijn ,en me darmen waren aan het rommelen,en dan snachts soort van brok in mijn keel.pffff
"Passagierslijst" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 05 maart -> Tijgertje23 & Ayse 06 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Kristel & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 11 maart -> Murmel 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme & Sunnycloud 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje 17 maart -> Appie & Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 22 maart -> MamaNorah 23 maart -> Pearly & Fientje29 24 maart -> Berna1981 & Lindy 31 maart -> Morgaantje zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test 1 - 3 - Volgens mij klopt de lijst nu weer
Hoi Ladies Hoe gaat het hier met iedereen? Ik heb lekker uitgeslapen en besloten vandaag lekker weinig te doen. Heerlijk! @ Annabuik en mamanorah: Bah meiden. Ik hoop op een positieve volgende ronde voor jullie. @ Fem: Hoi meid. Nog steeds geen ? Wat duurt wachten lang he? Ik hoop echt dat ze binnenkort doorbreken, zodat je lekker verder kan gaan. Lief dat je regelmatig nog even komt buurten. Ik miste je al een beetje.
Lekker he, niks doen, ik doe vandaag ook niet veel hoor, alhoewel ik het huis moet schoonmaken, blehhhh. Dank je wel voor je lieve reactie. Mij missen ach gossie , hahahahahaha, nou, ik lees jullie vaak genoeg hoor!
Hallo allemaal, het lijkt me leuk om mijn verhalen met jullie te delen. Ook wij willen graag weer zwanger worden. Ik heb na ruim een jaar de mirena te hebben gehad deze op 30 januari laten verwijderen. Hierna heb ik een dag of 2 later iets of wat menstruatie : gehad. Zou echt niet weten wat mijn cyclus is maar daar kom ik hopenlijk gauw genoeg achter. Hoop dat ik gauw meer kan vertellen Blijf nog ff afwachten. Liefs Ien
@ Joma. Vervelend meid. Nog steeds last van je buik? @ Fem: Ik moet eigenlijk ook soppen, maar dat is niets op zondag joh. Dat is een rustdag..toch?!? @ Ienies: Welkom. Hopelijk komen je snel, zodat je weet hoe je cyclus is.
@ Joma: Ik hoop het ook. Alles voor het goede doel. Maakt niet uit wat, als het maar rose wordt. @ Linda1980: Knap meid als je het volhoudt om hier 14 dagen niet te komen. ik hoop dat je over 14 dagen heel goed nieuws mee terug brengt. Succes..ik zal voor je duimen. Ik heb nog steeds wat steken in mijn flanken. dat ei van mij moet zo toch goed gerijpt zijn..
Hoi meiden, Ik kom ook weer even buurten; gister wat raars gehad. Gisterochtend bloed in de wc; dus dacht ongesteld te worden, was eigenlijk wel blij; had weer een korter cyclus, maar gedurende de dag ben ik verder alleen wat heel licht bruin slijm/oud sperma verloren, verder niets! Vandaag weer een dikke sliert (oooh wat ranzig) maar ik weet goed of het slijm of oud sperma is... maar ik vind het wel vreemd dat ik dat nu ineens verlies... Hebben jullie daar ook ervaring mee? Ik hoop dat het een innesteling is, maar durf nog niet te testen!
@Ienies: welkom en succes! @Esmeralda: balen, welkom en succes! @Visjes: Geen idee wat het zou kunnen zijn. Ik heb tijdens ontpillen enkele maanden op eerste ongesteldheid moeten wachten en dat was ook weinig en met horten en stoten (dag wel, dag niets, een toiletgang wel, rest van de dag niets, etc.). Heel irritant. Maar ik hoop natuurlijk dat het voor jou gewoon goed nieuws is en een innesteling betekent!
"Passagierslijst" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 05 maart -> Tijgertje23 & Ayse 06 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Kristel & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 11 maart -> Murmel 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme & Sunnycloud 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje 17 maart -> Appie & Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 22 maart -> MamaNorah 23 maart -> Pearly & Fientje29 24 maart -> Berna1981 & Lindy 29 maart -> esmeralda23 31 maart -> Morgaantje zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test 1 - 3 - Je staat er bij esmeralda23. En welkom! @ Joma: Nou zeker. Ik zou het echt geweldig vinden. Aan mijn eitje zal het deze maand in ieder geval niet liggen
@ Visje: Spannend meid. Zou best innesteling kunnen wezen. Ik hoop het voor je. Was de vorige keer je eerste cyclus na stoppen met pil?
ja klopt... spannend zo hoor! Ik wilde net zo lang wachten als het vorige cyclus maar ik denk dat niet dat ik dat volhoud... tenzij m'n ongi wel doorbreekt natuurlijk haha wat zou jij doen?