NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    :) :)

jennie72

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    :) :) :)
    Het lastige nu is dat er maar een klein eitje is ipv vele grote gekleurde.
    Succes met zoeken.

3. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
  4. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi ladies

Welkom diddl in maart. Jammer he? Maar ik voel ook dat dit onze maand gaat worden. De lente komt eraan en dat zorgt voor veel rose namen..hoop ik.

Succes

@ UsMommy: Sneeuw? Cool zeg. Hier was het dit jaar weer zo weinig. Ben haast vergeten hoe sneeuw aanvoelt. Wel jammer voor je bank.

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ga deze maand ook eens ovulatie testen gebruiken ... kijken of ik idd m'n ei steeds voel.
    Ben erg benieuwd ... welke testen gebruiken jullie?

6. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Sunnycloud: hahahahahahahaha
    Misschien heb ik daarom al zoveel dagen last van steekjes in mijn flanken. Mijn ei probeert een kleurtje te krijgen. Nou hopelijk wordt ie rose ;)

7. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ik hoor veel goede berichten hier op het forum over de cbtesten. Je hebt de digitale en de gewone. Geloof dat ze allebei wel ok zijn, omdat je gewoon met ochtend urine kan testen. Maar het zekere weet ik er niet van.

8. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    wiheieheihoe die eitjes van mij zijn zich aan het verstoppen ... aangezien het tegen pasen aanloopt willen ze de kleinne zwemmertjes laten zoeken... oeoeoe wat een lol is het daar onder dan... vandaar dat ik last heb van me onderbuik :confused:

9. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    @ la femme
    Ja ik vind sneeuw ook wel leuk hoor!
    Alleen was het net weg we waren net weer in het gewone ritme (als het hier sneeuwt is iedereen van slag)
    Ik hoop nog steeds dat de bank wel komt maar we zullen het wel zien.
    Ik hoop voor iedereen die op zijn ei wacht dat hij ROZE wordt! hihi

10. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Jollie: :) Ik hoop dat die kleine zwemmertjes je eitje kan vinden. Niet te goed verstoppen dus ;)

11. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hallo dames,

Ik kom me hier ook even melden. Ben hier niet zo vaak te vinden maar lees af en toe wel mee. Meestal tegen het einde van de cyclus ben ik hier weer wat meer te vinden.
    Ik zou vandaag weer beginnen met temperaturen, doet de thermometer het niet :D .
    Waarschijnlijk is het batterijtje leeg.
    Ik weet nog niet wanneer ik mijn ei heb, dus ga deze maand maar eens fanatiek mijn temp bijhouden.
    Iedereen succes gewenst en maar hopen dat maart een vruchtbare maand wordt.

X Nikkie

12. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi hier gebruik ik ook clearbleu testen de digitale erg gemakkelijk in gebruik mag ik wel zeggen. Dus zeker een aanrader te noemen.
    Zijn wel wat duurder in aanschaf maar geen vage streepjes meer gewoon duidelijk een smile of geen smile kijk maar in mijn album. Zou het zeker doen. Succes he jennie72

13. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik gebruik de gewone van cb, bij mij is er geen twijfel mogelijk echt vet posi of nega. Geen twijfelachtige ovu testen gehad.

14. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi ik wel van matcare, sorry gewoon niet duidelijk. Dus ja.
    jennie72

15. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Waarom staat er eigenlijk eject op die test!

16. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Jollie om de test strip er uit te halen anders krijg je hem er niet uit, vandaar. ;) als je er op klikt dan gaat die teststrip eruit.
    jennie72

17. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    aha ja ik vroeg het me af... en die test is maar 1x te gebruiken toch? Als het me niet gaat lukken wil ik in de toekomst ook wel ns die testen gaan uitproberen!

Tevens ik denk dat ik vrijdag me eitje heb gehad (ondertussen denk ik al dat ik 4 dagen me eitje heb gehad :-s maar goed :-k ) ik had wat gekleurd verlies... dat had ik vorige maand ook en toen had ik ook waarschijnlijk me eitje rond die tijd gehad... vandaar dat ik het nu weer denk!? Of denk ik nou verkeerd #-o

18. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik hou wel van duidelijkheid ... ga dan binnenkort maar eens opzoek naar die van cb. ;)
    Bedankt voor de tips.

Ben trouwens wel benieuwd hoe lang m'n cyclus deze maand gaat worden ... sinds we serieus aan het klussen zijn wordt hij steeds iets
    korter namelijk. 34 ... 30 ... 29 ... ?

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik sluit me bij jullie aan...helaas gister ongesteld geworden....hopelijk deze maand meer geluk! :D

20. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi ja die zijn maar 1 keer te gebruiken. Ze zijn wel makkelijk te gebruiken hoor. Morgen nog eens 1 doen. Hopend op een smilie!
    jennie72 ik weet niet of dat zo is Jollie je kunt ook tempen doe ik ook

Deel Deze Pagina