Zou het ook niet weten meid. Sorry. Zie dat het je 2de ronde is ... misschien een onderdeel van het ontpillen?
gewoon afwachtten....kan van alles zijn ik heb vorige maand ook bloedinkje gehad en toch ongi geworden dus hjoeft niet perse iets te zeggen! succes! xxx
Ja idd meid, dat kan al genoeg zijn... Maar ben toch bang voor de griep... Nog steeds misselijk namelijk... (met vlagen) Zit alleen nu te kijken wanneer ik mijn ongi kan verwachten... heb het op 1 maart gehouden maar begin nu zelf te twijfelen... (ik niet zo'n rekenwonder namelijk)
Misschien toch iets te maken met je eisprong... ik heb zelf ook wat gekleurde afscheiding tussendoor (zit nu in ronde 2 en heb het nu al voor de 2e keer gehad) en ik denk dat het me eitje is. Misschien bij jou ook wel Groetjes!
Ja jollie. met tempen moet je (als je het voor het eerst gaat doen) beginnen op dag 1. Dan kan je het best aan het eind van de maand je cyclus aflezen. Tenminste dat is wat ik er van begrepen heb.
ja dat d8 ik al heeft nu niet zoveel zin... bah ben misselijk geworden van een roze koek... jeek die pak ik dus niet meer!
@ Visje: het kan best met ontpillen te maken hebben. En als het een innesteling is, dan is dat mooi meegenomen toc?! Je innesteling is volgens mij een week voor definitieve NOD (zeker weten doe ik dat niet) Maar om nu te testen heeft nog geen zin. Je zal dan nog geen hcg hebben. Nog even geduld en afwachten denk ik, succes!
griepje nder de leden zitten? heerst nu echt! ik ga me zo eens aankleden zit hier nog in mijn pyama net filmpje gekeken en vanavond gaan we met vriendne of een dvd huren of naar de bios......voel me niet zo lekker. heel raar gevoel in mijn onderbuik en gevoelige borsten.......dus zal denk ik ongi worden :'( over paar dagen.........(we hopen het van niet) xxxx
kheb echt geen flauw idee of me banner klopt... ondertussen weet ik toch echt wanneer ik me eitje heb gehad... vast wel afgelopen week! Maar het lag toch aan die roze koek!
Hoi Jollie ja dat klopt maar ik ben ook deze ronde begonnen op dag 5, dus het kan wel later, maar zo krijg je een beter beeld van je cyclus. KIjk anders even bij tempraturen daar zijn veel dames al langer bezig en kunnen je vragen goed beandwoorden. Er staat precies omschreven hoe je het moet doen. Succes jennie72
Haha nee hij was echt roze (met de intensie van hoe meer roze hoe beter) maar daarna lag hij toch niet erg lekker... en de geur van zuurkool hier in huis doet me ook niet goed ale:
misschien heb je een griep onder de leden zitten...gewoon afwachtten en niks gaan inbeelden des te goter is de teleurstelling straks! succes ermee! (en roze koeken zijn ook machtig ......... dus misschien dat hij te zwaar is gevallen :S)
Ja idd dat kan ook zomaar ja dat ie ff verkeerd valt... En de griep heerst momenteel ook nog heel erg jah...
Nou Jollie misschien heb je een overdosis rose onder de leden. kijk uit hoor, want dat is zeer besmettelijk. Zometeen hebben we het allemaal.
@ visje welkom... ik heb tijdens mijn eerste pilvrije cyclus ook vanalles verloren dat ik dacht whaaaaaat! ik hoop dat deze cyclus wat korter verloopt voor je of dat je 9 maanden niet meer ongesteld wordt natuurlijk @ Diddl jee jammer zeg maart moet een goede maand worden he! Ik dacht ach ik kan pas over 2 weken klussen maar ik zit volgend weekend al rond dag 12 dus dat valt weer mee dan kunnen we iig weer wat doen