NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    nee ik zoek er ook zeker niks achter hihi... d8 laat ook eens wat melden hier! Enne griepje is het niet... wil ik niet weer hebben heb al genoeg griep gehad!

Enne de rozeziekte die mag van mij wel uitbreken hoor!

Groetjes!

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    gewoon klussen wanneer je wil doen wij ook....dan is het om de dag dan 1 x per 3 dagen en dan weer iedere dag ......ik merk wel nu omdat ik minder mee bezig ben ik ook een stuk lekkerder in mijn vel zit.....niet meer stressig en het idee van "moeten"
    dus probeer zobveel mogelijk afleiidng te vinden!

xxxxx

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    haha ja die roze ziekte mag voor veel mensen uitbreken denk ik zo lol :) hihi

4. iris27

iris27 Lid

16 jan 2007
    78
    0
    0
    brabant
    hallo allemaal

na een dag vanprobleempjes met het internet ben ik eindelijk weer online.

ik ben vanaf afgelopen maandag bezig met de ovlatietestjes en van maandag tot en met vrijdag waren ze allemaal negatief gisteren kreeg ik een licht streepje vandaag ook maar als ik licht zeg zeg maar licht licht ik kon hem zijn maar geweldig was het niet. morgen weer kijken ik mag toch hopen dat hij wat donkerder word.
    ik had gisteren mijn eisprong moeten hebben maar als ik kijk naar mijn vorige cyclus ziet het er deze keer ook weer uit dat het een lange gaat worden.
    ik had zo gehoopt van niet dus ben een beetje teleurgesteld.
    maar goed morgen nieuwe dag nieuwe kansen ik heb nog 2 matcare testen liggen en 6 van cb dus met wat geluk heb ik gewoon genoeg en komt het eitje toch nog.

vandaag zijn we vanochtend naar mijn ouders geweest het ging de afgelopen 2 weken niet zo lekker tussen mijn moeder en ik gisteren belde mijn vader mij om ons uit te nodigen voor een kop koffie hij klonk erg bemiddelend. dus wij zijn vanochtend daar heen gegaan ik heb normaal met mijn moeder kunnen praten maar niet echt over de kwestie waar het nu om ging. misschien heeft ze boodschap wel begrepen dat ze wat meer interresse moet tonen in haar kleinzoon.

morgen begin ik aan mijn nieuwe baan in de thuiszorg ik hoop dat het allemaal goed verloopt.
    aankomende week word een drukke week met de nieuwe baan en onze zoon's 6e verjaardag aankomende zaterdag te plannen.

wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan?

iefs
    iris

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Hoi Iris ik heb mijn eisprong ook altijd pas rond dag 19/20 hoor dus kan nog!

Ik hoop dat jij en je moeder er helemaal uitkomen binnenkort~!

6. Ienies

Ienies Nieuw lid

25 feb 2007
    2
    0
    0
    Ha ha....hoop ook de roze ziekte. Laat het maar een flink virus worden. Wat zal de boel hier dan roze worden :) ;) .

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    iris veel succes bij je baan morgen!
    wij hebben vandaag dvdtje gekeken ik ga me zo aankleden eten en dan met vrienden dvd kijken of naar de bios....
    verder heb ik rustig gedaan daar ik last van gevoelige borsten heb.
    mijn ouders zijn vanmorgen ook weer terug gegaan naar Noorwegen dus na 10 dagen eindleijk weer rust in de tent even bijkomen!

ik heb deze week ook vaker met mijn ouders in de haren gehangen.....ben te veel veranderd voor hun....:D

voor de rest niet veel en zit ik in de wacht periode...!

xxxx

8. iris27

iris27 Lid

16 jan 2007
    78
    0
    0
    brabant
    ik mag het hopen want ik word niet echt vrolijk van een onregelmatig cyclus, dan weetje helemaal niet waar je aan toe bent.
    ik blijf gewoon door testen en we zien wel het zal toch wel aankomende week komen ? [-o<
    en ondertussen klussen we gewoon gezellig door :) :) ook erg leuk hoor ;)

9. iris27

iris27 Lid

16 jan 2007
    78
    0
    0
    brabant
    het is niet echt leuk dat geruzie en mijn moeder is nogal een eigenwijze pittige dame dus dat maakt het er niet gemakkelijker op.

ik hoop dat jullie heel snel een huisje hebben.
    en overdat particulier huren zorg dat je een goed huurcontract heb en voor minstens een jaar.
    erg vervelend dat je nu ook zo'n korte termijn op zoek moet.

10. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Heb ik ook altijd last van als mijn ouders of zijn ouders hierheen komen. Ze komen dan voor een week of langer in mijn huisje en de eerste dagen is alles goed en ben ik heel blij om ze te zien maar dan na een paar dagen komen er wat irritaties en moet ik echt ff een beetje ruimte voor mezelf hebben. We hebben nu gelukkig een iets groter huisje eens kijken hoe het gaat in mei als mijn ouders komen.

Ik hoop dat je snel een huisje vind!

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    tja is helaas niks aan te doen. mijn ouders zij in oktober naar Noorwegen verhuist en heb een contract opgesteld mochten ze binnen een jaar terug komen moeten wij weg...nu zitten we hier 5 maanden en komen ze terug. ze komen over 2 maanden terug dus dan moeten wij weg zijn en het is zo moeilijk. particulier heb je echt niks te zeggen. wij waren in Noorwegen hebben we de vaatwasser mee genomen omdta mijn ma dar een had. dus als wij nu veruizen nemen we die ook mee, zegt ze nee dat is die van mij enz blablabla echt ze zijn 10 dagen hier geweest en vond het niet leuk/gezellig.
    is het stom dat ik erg ongelukkig ben dat ze terug komen?(zit een verhaal achter maar is te lang om te vertellen heb het niet slecht gead qua materiele dingen maar qua liefde ben ik ernstig tekort gekomen)

voel me niet meer op een lijn met mijn ouders!ben te veel gegroeid.ben gelukkiger nu ze verder weg wonen. ze hebben mij hier in de steek gelaten en dat doet me pijn......nu ben ik weer teleurgesteld in ze omdat ze ons er weer uit gooein zonder pardon, we hebben net alles p een plaats!

sorry voor het lange verhaal!:$

12. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Schrijf maar lekker van je af. Ik vind het echt heel vervelend voor je. Ik kan een beetje met je mee leven omdat ik nu ook veel meer contact met men ouders heb nu ik zo ver weg woon als toen we 20 minuten bij ze vandaan woonde.

13. iris27

iris27 Lid

16 jan 2007
    78
    0
    0
    brabant
    ik begrijp je goed hoor
    je hoeft het niet uit te leggen
    soms zijn er teveel dingen gebeurd

dat heb ik met mijn ouders het zelfde
    en je doet je best of er nog een beetje relatie te houden nu voor mij voornamelijk voor de kleine.
    ik denk als die er niet was geweest ik er allang een punt achter had gezet. maar goed het loopt zo als het loopt maar ik vind het echt klote voor je want je stapt erin met de gedachte dat ze toch niet binnen 6 maanden terug komen en nu komen ze na 7 maanden terug en kunnen jullie naar iets anders gaan zoeken. 2 maanden is kort maar ik hou mijn vingers gekruist dat het echt heel snel gaat lukken voor jullie
    dikke knuff

14. iris27

iris27 Lid

16 jan 2007
    78
    0
    0
    brabant
    sorry voor het k woordje oeps

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    maakt niks maar alvast bedankt.....hoop dat ik deze week weer tot rust kan komen want ik ben gewoon zo boos enz heb de hele week al woorden met mijn vriend door mijn ouders!mijn pa maakt altijd van die opmerkingen dat ik te dik ben en te lui enz echt zo belachelijk en dat doet gewoon pijn....en had gehoopt dat ik deze week daar niks van te horne zou krijgen maar helaas.

ik ben er wel over aan het denken om er een punt achter te zetten en aande andere kant is het hard! maar oke....de tijd zal het leren!

maar oke ander onderwerp! iemand een idee?

16. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Wow Dani, je hebt echt een geweldige hond op de foto staan :) (ander onderwerp he?)

Ik heb een beetje bijgelezen en zie dat er al aardig wat namen op de passagierslijst komen.. welkom
    en succes!

17. annabuik

annabuik Actief lid

3 feb 2007
    383
    0
    0
    ff bannercheck!
    bedankt meiden voor aanpassen van de lijst

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    bedoel je op in mijn foto lijst :D?
    we hebben inderdaad een hondje van 14 weken:d ze is heerlijk rustig en slaapt de hele dag al bij mijn vriend op schoot :D heerlijk:D

wat gaan jullie vandaag eten?

19. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    "Passagierslijst"

01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah
    02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25
    03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy
    04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28
    05 maart -> Tijgertje23 & Ayse
    06 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976
    07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27
    08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima
    09 maart -> Micha & Salapio & Kristel & Essie
    10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86
    11 maart -> Murmel
    12 maart -> Angeliekje
    13 maart -> Jennie72
    14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme & Sunnycloud
    15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980
    16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje
    17 maart -> Appie & Marina99
    18 maart -> Britt28 & Susan71
    19 maart -> Daam & JoyceD
    20 maart -> Sjaantje2
    21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik
    22 maart -> MamaNorah
    23 maart -> Pearly & Fientje29
    24 maart -> Berna1981 & Lindy
    29 maart -> esmeralda23
    31 maart -> Morgaantje

zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test
    1 - 3 -

Annabuik heb je mooie NOD datum er even bijgezet. 21 maart is echt een goede test dag ;)

20. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Uiteten lekker bij de griek! =P~

Deel Deze Pagina