Ehm even een vraagje, ik ben nog niet zo lang actief op t forum en zie nu een passagierslijst...waar is ie voor en wat houdt het in? Misschien een beetje een stomme vraag hoor...maar k stel hem toch maar, haha wil graag weten hoe alles zit en werkt hier...
Ooh dat is een grapje van ons... je komt met je nod op de lijst en als je straks ongi of zwanger bent krijg je een kleurtje en als je roze bent mag je mee met het vliegtuig naar de novembermamma's. Snap je het een beetje?
"Passagierslijst" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 05 maart -> Tijgertje23 & Ayse 06 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Kristel & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 11 maart -> Murmel 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme & Sunnycloud 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje 17 maart -> Appie & Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah 23 maart -> Pearly & Fientje29 24 maart -> Berna1981 & Lindy 25 maart -> Deb26 26 maart -> Diddl 29 maart -> esmeralda23 31 maart -> Morgaantje zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test 1 - 3 - Had je me van de lijst gegooid La Femme? En bedankt hé.
Ik sluit me denk ik maar aan bij deze lijst. Mijn laatste cyclus duurde 42 dagen en als dat deze maand weer zo is hoor ik eigenlijk bij april te zitten. Maar ik heb goede hoop dat deze cyclus wat minder lang zal duren. Vind het wel moeilijk om mijn NOD te bepalen. Gemiddeld heb ik nu een cyclus van 31 á 32 dagen, dus zal het dan 24 of 25 maart zijn? Succes allemaal deze maand! Debby
Aha, oke...moet je dat zelf doorgeven wanneer je NOD is of kunnen jullie dat zien aan mn banner? Ik snap hem wel in ieder geval...haha vind het wel leuk...hihi hoop dan snel te vliegen in ieder geval
Thanks! Ik wil deze maand beginnen met ovu-testen. Vanaf wanneer is het handig om daarmee te beginnen? Debby
bedankt @la femme! Kan nog meedoen met maart gelukkig dus moet mn best gaan doen om dit knalrose vliegtuig niet te gaan missen, het gaat een dubbeldekker worden want iedereen moet erin!
blij dat ik niet heb gekeken dan...haha durf ik direct geen pogingen meer te wagen om zwanger te worden....
Haha das waar...maar ja...hihi liever eerst zwanger en dan pas daarover nadenken...hihi Neeh valt wel mee hoor. Ik durf vast wel als t eenmaal zover is, haha zal wel moeten...
Ja, dat zei m'n mamsie ook wel... grappig want we hadden net 's morgens geklust; moet toch helemaal goedkomen dan he? Nou bedankt voor jullie reacties allemaal! Het schijnt dat als je al bijna uitrekend bent je zelfs naar die pijn verlangt! hihi Lijkt me echt draaaaaaaaama!