In the womb gekeken. Prachtig om te zien. Zal zo s in de gids kijken wat er precies op canvas komt. Ben vandaag nogal astmatisch dus heb niet veel uitgevoerd. Paar wassen gedraaid en verder op de bank gehangen. Ik heb nog steeds pijnlijke borsten met rare vlekken en aders. Verder niet veel eetlustdoor wat misselijkheid, maar dat kan ook heel goed door de benauwdheid komen. Welkom voor de nieuwe dames, nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen.
tnx, ga kijken of het even opnemen. Da's toch makkelijk dat we tegenwoordig zo'n dvd-recorder met een harde schijf hebben. Kan net zoveel opnemen als ik maar wil.
Leuk nog een docu. Ik had deze al eens gezien. Toevallig toen ik zwanger was. Vond het toen heel mooi. Nu ook, maar als je een babietje in je buik hebt is deze docu (in the womb) nog 20 keer mooier. Maareh 500 miljoen zaadjes ....nah belachelijk dat er dan geen 1 de weg kan vinden
Ik dacht ook al, beetje dom volk die zaadjes Geloof direct dat het nog mooier is als je zwanger bent. Daarom heb ik m ook opgenomen.Kan ik nog s terug kijken.
Hihi, ja inderdaad....maar ja ik heb net gelezen dat het ook heel lang kan duren voordat je ontpilt bent...in mijn geval dan... Ben heel lang aan de pil geweest. Maar mn cyclus is wel regelmatig dacht ik zo.... had een beetje goede hoop dat het wel snel zou lukken, maar als ik lees dat het nog wel 7 tot 9 mnd kan duren voordat je ontpilt bent.....nou ja, maakt niet uit, we gaan vrolijk verder... Enneh nog ff vraagje(had hem stiekem ook al tussendoor gesteld), kan ik ook op de passagierslijst komen? En zo ja, wat moet ik daar voor doen? NOD doorgeven of kan de lijstenmaker dat van mn banner aflezen? groetjessss
ja nou zaadje heeft het afgelopen maand wel gevonden maar er is helaas iets anders misgegaan maar wat he?
@ Berna: Waarschijnlijk was het een slecht zaadje. Het lag vast niet aan je mooie eitje. Mannen zijn tenslotte het zwakkere geslacht
@ Mili: Ik ben ongeveer 14 jaar aan de pil geweest. Werd na het stoppen tussen de 29 -32 dagen ongesteld en was na 4 maanden al zwanger. Dus ieder verhaal na het stoppen van de pil is anders..
Goede avond meiden!ik geloof dat ik wat gemist heb op tv?hihi we zijn dagje naar me vader geweest en daar gegeten,ben blij dat ik thuis ben nu ben moe en vanacht slecht geslapen dus vanavond op tijd naar bed.en hopen dat ik vanacht beter slaap. Hoe is het hier?
Mili na 13jr gebruiken ben ik gestopt met de pil en mijn cyclus was direct weer 28dgn. idd het is voor iedereen verschillend.