haha gelukkig...kan dus ook weer meevallen...en ach ik moet ook niet zeuren, hihi zit nog maar net in ronde twee dusseh...hihi schaam schaam Maar ja, we willen zo graag he...
Hey meiden, Kom net terug van een lekkere lange wandeling door de sneeuw. heerlijk! Zie dat jullie aardig wat gekletst hebben. Ik moet ook eens opzoeken wanneer in the womb bij ons op tv komt.
Inderdaad hoeft het ontpillen niet lang te duren. 3 jaar geleden stopte ik met de pil na euh..ff denken...15 jaar en had gelijk een super regelmatige cyclus. Was weliswaar pas na 6 maanden zwanger maar dat kwam doordat mn man telkens op de goeie momenten er weken niet was. De eerste de beste keer dat ie er was was het ook gelijk raak. Dat hou ik me maar goed voor ogen, hoe snel het toen eigenlijk dus toch ging. Deze maand was ie er op het goeie moment dus ik hoop het zo. Heb er wel een goed gevoel bij, weet niet waarom. Had ik toen ook.
Nou laten we het hopen! mn man en ik klussen gewoon verder haha en hopen ook op een goed schot met een superknap zaadje
"Passagierslijst" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 05 maart -> Tijgertje23 & Ayse 06 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Kristel & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 11 maart -> Murmel 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme & Sunnycloud 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje 17 maart -> Appie & Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy 29 maart -> esmeralda23 31 maart -> Morgaantje zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test 1 - 3 - Okido Mili je staat nu officieel op de lijst.
@la femme ,ik heb nog steeds dat gevoel in mijn buik,en ook last van rommelende darmen en opboeren net of het eten tot aan mijn keel zit ,ene keer weer minder andere keer weer erger,maar zijn gangetje zo
Ik heb nog geen gevoel. kan ook nog geen vruchtbaar slijm vinden en heb al dagen last in mijn flanken. Is mijn vent ook nog eens de deur uit vanavond, terwijl we eigenlijk flink bezig moeten zijn. Ga denk maar op hem wachten en dan bespring ik hem..... @ Joma: Ik vind het toch echt wel heel spannend. de kwaaltjes klinken goed deze maand. Nu maar hopen dat de kwaaltjes een mooie streep gaan geven over een aantal dagen...(of weken)
Zoo is ik ook weer... Ga vanavond lekker vroeg naar bedje toe... Slapen is het medicijn van de arme he zeggen ze... ff lekker hier nog loeren en dan slaapies doen...
@maar mischien neemt me lichaam me wel in de maling,je weet het nooit,maar het is in ieder geval geen ongigevoel,dus wie weet ppffffff
Het is wel heel dubbel soms hoor. Er zijn ook weer momenten dat ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden omdat het wel erg super zou zijn gelijk de eerste ronde raak. Ik weet niet wat ik nou precies voor goed gevoel heb. Ik voel gewoon iets, denk ik. zal het me wel allemaal inbeelden.
Ik heb ook zeker nog geen ongi gevoel maar komt bij mij ook meestal pas een paar dagen van te voren en niet al een week
Heerlijk zeg, ik wil ook wel in de sneeuw lopen. Ben dol op sneeuw. Ben bang dat ik tot juni moet wachten op de gletsjer in Oostenrijk (vandaag geboekt, joepie)