Welkom essiee ... wel balen van die duivels ... hier hetzelfde gisteravond werd ik er mee geconfronteerd... nou me hubbie was meteen de pineut... hij vond het ook allemaal niet zo leuk. Nu ben ik er niet meer sjaggie over... we gaan het gewoon weer proberen en wie weet! Liefs jollie
ja we zijn al meer dan anderhalf jaar bezig Maar ik heb ook lang de prikpil gehad en ben tussendoor ongi geweest en na die tijd ook de gewone pil dus mijn lichaam heeft zo'n opdonder gehad en laatst had ik een hele erge buikpijn gehad en toen zei hij van dat het nog 2 tot 4 jaar lang duurt voordat het goed regelt mijn menstruatie dan Maar ik wacht geduldig af wat de gyn zegt Liefs Tijgertje23
Ik heb zoiets is het na de grote vakantie nog niet raak dan ga ik denk eens aan de ovutesten beginnen... dus we zien wel
@tijgertje ik begrijp het ik hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt bij de gyn ,ik wens je ieder geval veel succes toe en uiteraard een wondertje! @jollie ja dat dachten wij ook richting zomervakantie als er nog geen wondertje zit
Dan maar hopen dat we deze zomer met zijn tweetjes in het zonnetje kunnen zitten he En tijgertje... khoop dat je dan lekker duidelijkheid krijgt en dat jij met zijn tweetjes ook bij ons in het zonnetje komen zitten
ja echt wel.... Trouwens heb net een leuk fotootje van me hondje gemaakt en ik wilde hem hier plaatsen maar nu is ie te groot ... weet iemand van jullie hoe ik die kleiner kan maken?
@jollie moet je openen met paint en en dan bij uitrekken/hellen kleiner maken en dan opslaan !zo doe ik het altijd
Ja temp is soms lastig vooral in het weekend, maar door de weeks ben ik altijd om dezelfde tijd wakker dus dan kan het wel. Ik vind het erg makkelijk om te weten wanner mijn ei is geweedt (temp dan omhoog) en dan kunnen we bekijken wanneer we ongi moeten worden, maar klopt dan nog niet altijd. Deze maand in ieder geval niet. hahah. We gaan gewoon op naar ronde 8. Succes joma en jollie.
Ze staat in me album... is alleen niet zo geweldig gelukt... achja ! ze is in ieder geval klein haha en ze licht nu op me schooot... de baby hahaha