mijn cyclus is tussen de 4 en 5 weken, de laatste cyclus was precies 4 weken wat voor duur zal ik aanhouden voor de ovutests? ik zat te denken om de laatste cyclus aan te houden, dat is ook de kortste die ik heb gehad...
Als je ovutesten gaat gebruiken zou ik inderdaad de kortste cyclus pakken! Dan ben je mooi optijd om je eitje op te sporen! Heel veel succes met de ovutesten! Liefs Pearly
tenks, ik heb ook 4 weken aangehouden voor de nod-lijst mijn ovutests zullen inmiddels wel op de deurmat liggen, mijn vent en ik zijn er een weekendje tussenuit, ben toch wel benieuwd hoe het er allemaal uitziet
zo goedemorgen ik had een flinke temp stijging kan toch niet dat ik nu al mijn ei heb gehad? nou ja morgen maar weer eens tempen
Goedemorgen Meiden, Het is zeker ik heb een vroeg eitje gehad. Op dag 12 al dus mijn NOD wordt 11 maart. Dus eindelijk een korte cyclus van 27 dagen Dussss ladies ik zit op de wachtbank. Liefss
Het positieve gevoel is hier aardig weg. Ik ben wakker geworden met behoorlijk wat ongesteldheidsbuikpijn, dus ben bang dat het er aan komt. Balen, het voelde zo goed allemaal.
Balen meid, maar geen bloed geeft moed he... Zolang je nog niet echt ongesteld bent is er nog hoop he... duimpjes zullen blijven draaien hier
psies! geen bloed geeft moed! maar het is ook wel weer lastig om hoopvol te zijn... de teleurstelling is zoooo naar... pfff ik geef ons een jaar zelf proberen en dan ga ik richting huisarts, maar eerst maar eens die ovutesten proberen, ik hoop wel dat ik überhaupt een eisprong heb! sorry, ik hoop niemand naar beneden te halen
Hey meiden, Alles goed met jullie Pink Lady's? Ik dacht; ik kom even wat lekkers brengen bij de meiden die op de wachtbank zitten! *deelt kopjes koffie en thee uit met een koekje erbij*. Liefs van mij
Goede morgen dames,vanacht lekker geslapen in ieder geval,en hoe is het hier @san ik hoop dat de ongi er voor jou niet aan komt! we gaan het roze vliegtuig in hoor @fem ,lekker bedankt!
Ik moet nog vanaf blz 153 terug lezen maar wilde het toch even kwijt. Afgelopen vrijdag naar Grease geweest was heel erg leuk en waar liepen die meiden in: ROZE Pink Lady's jasjes. Was ik helemaal vergeten dat die daar in voorkwamen. Ik moest best wel lachen en meteen aan jullie denken. Kon het helaas op dat moment met niemand delen want alleen mijn vriend en ik weten dat we aan het proberen zijn. Datw as wel balen. Uiteindelijk in de auto terug naar huis met mijn vriend kon ik het zeggen. Hij begreep wel dat ik er ergom moest lachen. Ja dat wilde ik even kwijt. Dan ga ik nu weer verder lezen.
goeie morgen allemaal ik moet zo gaan werken maar voordat ik ga even iets vragen aan jullie ik ben vanaf vorige week maandag aan het testen voor mijn eisprong te vinden en nog steeds nope niks geen ei te bekenen ik heb nog 6 testen liggen. wat vinden jullie gewoon door zoeken? mijn laatste cyclus was 43 dagen door dat ik 1x de prikpil heb laten zetten ik heb 1 menstruatie op 30 nov gehad en daarna was het 10 feb ik weet niet waar ik naar moet kijken hoe ik het het beste aan kan pakken met die testen. ik weet ieder geval dat dit weer een lange cyclus gaat worden ik had zo gehoopt dat het niet zo zou zijn ik voel ook trouwens helemaal niks aan mijn lichaam geen gevoel dat mijn eisprong eraan komt ofzo. het enigste wat ik heb gehad is op 18 feb is pijn aan mijn eierstokken? misschien was dat mijn eisprong maar dat is veelste vroeg want ik was net een dag van mijn menstruatie af die had 8 dagen geduurd. nou ik ben weg tot vanmiddag liefs iris
Goedemorgen dames, ook ik kom me hier weer melden. Gisteren stonden ze (niet onverwacht) weer voor de deur Mijn cyclus heeft gelukkig weer dezelfde lengte als voor de MK, dus dat is wel prettig. Op naar 26 maart!
Jammer Jannes! Maar wel fijn dat je cyclus weer op gang is. Dus de volgende maand weet je precies wanneer je moet klussen en raakschieten Liefs, Gaby