NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja ik hoop ook natuurlijk dat het wel raak is. Maar in mn achterhoofd blijf ik toch soort denken dat het misschien een voorbode van mijn NOD is (uit zelfbescherming?). Aan de andere kant is het wel gek dat mijn tepelhof groter wordt. Dat heb ik nog niet eerder gehad. We wachten wel af!

2. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Nou rond mijn eisprong... ik heb hem NU... grappig ik voelde het net mijn eitje.
    Ach deze maand doen we rustig aan aangezien we volgende maand lekker op vakantie gaan (tijdens de vruchtbare periode). Wel lekker een maandje niet moeten en alles mogen. We gaan op vakantie gewoon een mooie beeb maken.

Maar hopelijk zie ik je volgende maand niet erbij en ben je gewoon zwanger. Zeg maar tegen je ventje dat hij niet meer ziek mag worden :)

3. relin

relin Lid

3 nov 2005
    81
    0
    0
    planner
    nijkerk
    heb vanmorgen ook getest...weet ik ben een beetje te vroeg, maar kon zoals velen niet wachten..
    bij de kruidvat test stond een heel vaag lijntje, dus heb er nog een matcare test actherna gedaan, hier was helaas geen lijntje te zien...
    zal toch nog even moeten wachten denk ik of niet?
    hoop zo dat het raak is...

liefs relin

4. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Als ik jou was zou ik nog een paar dagen wachten, dan word de lijn alleen maar duidelijker als je zwanger bent... Ik weet hoe moeilijk het is om te wachten maar het is echt het beste meid...

5. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    wachten is een van de moeilijkste en zwaartste dingen ooit.....zo frustrerend!

maar oke het wachten wordt beloond zullen we maar zeggen!
    ik heb last van gevoelige borsten tepelhof iets donkerder en goed zichtbare aders, rare buikpijn en gisteravond steken in mijn lies/onderbuik :S

misselijk niet maar wel minder honger....eet minder dan normaal :S

dus het is afwachtten geblazen............
    iedereen succes!

xxxx

6. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Ja jij ook suc6 met wachten meid, hoe moeilijk het ook is...

Ik krijg hier steeds meer last van misselijkheid :(
    Dus dat die griep maar snel doorzet hier want word er simpel van als ik eerlijk ben, er komt niks uit mijn handen GRRR

sorry moest ik ook ff kwijt...

7. relin

relin Lid

3 nov 2005
    81
    0
    0
    planner
    nijkerk
    weet dat het erg moeilijk is... maar telkens ga ik er op letten of het al verschijnselen zijn....
    zoals bijvoorbeeld ik nu ook heb ik steken onderin...maar dat kan natuurlijk ook gewoon mn ongesteldheid zijn die opgang komt...
    erg frustrerend allemaal hoor...

maar zal proberen t vol te houden tot donderdag...

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    we helpen je wel er door heen!:p:D

9. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    @Dani, ik zat nog event e denken aan wat je vader zei dus ik dacht ga even in je album kijken ofdat er een foto staat. Maar jij bent toch helemaal niet dik? Hoe kan die dat dan zeggen?

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Banner Check

11. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hi meiden,

Wow ik heb deze maand wel een heel pijnlijk 'eitje' - dit moment-. We gaan vanavond niet meer klussen, hebben dit weekend het wel heel gezellig gehad moet ik zeggen ;)

Voor het eerst dat ik/we een maand relaxt zijn. Zeer bewust niet met testen, temperaturen en om de dag klussen bezig. Dat is wel zo fijn. Maar grappig genoeg heb ik in het afgelopen jaar wel geleerd het eitje te herkennen. En die vind nu wel heel overduidelijk plaats. Ik loop nooit gelijk met de banner qua eitje maar wel qua NOD.

We hebben even een pauze maandje ook qua forummen ben ik een stuk rustiger. Maar nu ik mijn eitje voel krijg je toch weer de neiging. Maar ik vind het deze maand niet erg als het niet raak zou zijn. En dat zou de eerste keer zijn sinds we bezig zijn. We zijn namelijk helemaal gefocust op volgende maand, onze super de luxe, relaxte all-inclusief tropische strandvakantie.

Iedereen succes, ik zie dat we weer dames wachten op de testdag. Spannend! En klusdames succes.

Liefs,
    Gaby

12. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Gabybaby mag ik in je koffer?

13. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hihi ik wil ook mee in die koffer hihihi

Lekker hoor meid er ff lekker tussen uit hee...

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik ben wel wat te zwaar ik ben 160 cm en weeg 90 kilo maar heb alleen een buik en grote borsten (cup g) benen en armen zijn normaal maar echt tevreden ben ik niet

maar afvallen wil me niet echt lukken enige wat hielp was weight watchers maar sinds ik nieuwe tableten had kwam ik alleen maar bij nu heb ik die tabletten niet meer eet ik best weinig tegenover voorheen maar afvallen ho maar!

ik ga zo naar de dokter heb om half 1 een afspraak!

15. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Tis weer stillies hiero...

Dani86 hopelijk heeft de dokter een oplossing voor je... Laat ff wat weten als je terug bent... (als je wil natuurlijk)

16. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Zijn er hier nog meer meiden die +/- 3 dagen na hun eisprong
    van die vervelende steken krijgen in hun buik?

Dit is nu alweer de 2de ronde dat ik er giga last van heb pfffff :(

Moest ff klagen hoor ghihihi :oops:

17. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Maakt nie uit hoor meid, daar zijn we voor he... en steken heb ik een dag of 5 a 6 na mn eisprong gehad (dus niet zo kort daarna als jij)

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @Schijndelsvolk: Ik snap er ook niets van...
    Vorige maand was ik er mee naar de dokter geweest omdat de pijn
    niet meer te harden was, maar hoefde me geen zorgen te maken zei hij.

Bij mij begint het op de 3de dag en wordt dan met de dag erger,
    waarna het ook weer afzakt.

Vreemd lichaam hebben we toch....

19. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    hey meiden,

wij gaan eind volgende week lekker een weekendje weg...

ik kan vrijdag testen, ben zo benieuwd! voel me absoluut niet zwanger hoor, maar ik heb vrijdag en zaterdag een feestje dus wil weten of ik eventueel een roseetje kan drinken of niet....hihihihi

heb pas sinds een paar dagen last van mijn (.)(.).. normaal al twee weken voor NOD... en na het plassen echt vreselike steken in mijn buik... verder erg veel lucht in mijn darmen en een beurs gevoel in mijn buik... zijn volgens mij echt ongiklachten... ook slaap ik erg onrustig... veel dromen... ach ja vrijdag weet ik meer... heb alleen niet het "ja, ik zou wel eens zwanger kunnen zijn" gevoel...

20. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Nou Hopes ik ga echt voor je duimen meisie!

Deel Deze Pagina