ja het konijn verliest veel haren en het mannetje wil er alleen maar op......erg grappig moet ik wel een nieuwe kooi halen moet ze dan uit elkaar halen! zou wel erg grappig zijn ja........weet dat de konijnen het ook al langer aan het "proberen" zijn zeg maar mannetje mocht niet zo vaak erop hahahahah
hihi.. nou ben benieuwd Dani.. misschien straks allemaal kindjes bij jullie (konijnenkindjes en 1 baby..of meer natuurlijk ) @Dani.. nou volgens mij hebben meerdere mensen dat.. maar voel je ook wat van je eisprong dan? Ik had gisteren beetje scherp pijntje aan de rechterkant van mn buik, toen vroeg ik me ook af wat dat zou zijn.. maar eigenlijk wil ik er helemaal niet zoveel over nadenken.. *zucht*
als je die steken hebt betkent dat (volgens mij) dat je eisprong plaats vind! de 1e keer dat ik dat had ben ik naar het ziekenhuis geweest nacht daar moeten blijevn omdat het op een blinde darm ontsteking leek maar was dus eisprong! erg genant dus....en sindsdien weet ik wanneer mijn eisprong is
Jah ik weet ook altijd precies wanneer mijn eisprong is, dat zijn bij mij echt van die pijn scheuten. Maar als ik dan men eisprong heb gehad, heb ik een paar dagen nergens last van en krijg ik na een dag of 3/4 een zeurende pijn. Deze pijn trekt ook weer weg met een dag of 4. Maar dit is pas van de afgelopen 2 rondes dat ik het heb. Heerlijk het vrouwelijk lichaam ghihihi
Ik heb waarschijnlijk mijn eisprong al gehad. En het zijn geen steken (dat had ik de eerste ronde wel). Het is een constante pijn, vanochtend begon (drie dagen na eisprong) en het is er nog steeds! Ik heb er best veel last van eigenlijk, bij alles: zitten, lopen, staan, alles! Echt vreemd, hoop dat dit ik dit niet tot m'n ongesteldheid hou, want het is inderdaad hele zeurende pijn! Hopen dat het in de loop van de dag nog verdwijnt!
dag meiden, pfff voel me maar 50 %... slaap nu al 3 dagen meer dan 12 uur... das echt niet te doen, en dan nog moe zijn... moet nu wel zeggen dat ik met een serieuze verkoudheid zit maar ja... ik heb nu ook een dik oog... week geleden begonnen met jeuk en nu zit mijn ooglid helemaal dik, morgen eens naar de dokter gaan... hehehe Dus ja... voor de rest nog enorme krampen gehad deze ochtend en 30 min op de wc gezeten! Voel me dus mottig! Hopelijk gauw beter, knuffel julie succes voor de klussers trouwens!
Hier idem dito! Ik ben ermee naar de dokter geweest vorige maand en het enige wat hij zei was: Ach meisie niets aan de hand, trekt wel bij. Trekt ook bij maar bij pas na een dag of 3/4. Succes meisie! Bij mij helpt trouwens een warme kruik, misschien bij jou ook? Maar blijft vreemd!
Pfft.. ik denk dat ik mijn eisprong dan gehad heb (al weet ik het niet zeker, maar dan moet ik waarschijnlijk ovu testje doen). Het lijkt er wel op dat dit niet zo'n lange ronde als de vorige keer wordt, das beter! Beterschap Julie!
@Appie: Zou inderdaad fijn zijn als je cyclus een stukkie korter werd. Scheelt een heel stuk. Deze ronde is voor mij ook 3 dagen korter door een vroeg eitje. Gebruik je normaal ovu-testen?
Hoi allemaal, Ik wil hier ook wel meedoen! Ik zit geloof ik net in mijn vruchtbare periode.. Ik heb al een dochtertje van 1 jaar en 4 maand en wij willen graag een tweede. We zijn sinds een week voor kerst gestopt met de pil, zit dus nu in ronde 3. Valt allemaal nog mee, voor de eerste waren in ronde 5 zwanger. Maar ik hoop natuurlijk stiekem dat het nog iets sneller gaat. Volgens de banner heb ik inmiddels mijn ovu gehad, maar ik zit ook op mijn vruchtbare slijm te letten en dat heb ik pas de laatste 2 dagen.. Maf om dan te bedenken waar je op moet letten... Nou ja, succes allemaal met wachten, en hoop dat dit een leuk forum is? Lijkt wel zo trouwens! groetjes Martine [/list]
Hoi allemaal, Ik wil hier ook wel meedoen! Ik zit geloof ik net in mijn vruchtbare periode.. Ik heb al een dochtertje van 1 jaar en 4 maand en wij willen graag een tweede. We zijn sinds een week voor kerst gestopt met de pil, zit dus nu in ronde 3. Valt allemaal nog mee, voor de eerste waren in ronde 5 zwanger. Maar ik hoop natuurlijk stiekem dat het nog iets sneller gaat. Volgens de banner heb ik inmiddels mijn ovu gehad, maar ik zit ook op mijn vruchtbare slijm te letten en dat heb ik pas de laatste 2 dagen.. Maf om dan te bedenken waar je op moet letten... Nou ja, succes allemaal met wachten, en hoop dat dit een leuk forum is? Lijkt wel zo trouwens! groetjes Martine [/list]
haha, dit gaat echt gruwelijk mis... ik moet er even aan wennen hoe dit werkt.. Hoe zet ik mijn banner er eigenlijk in? groetjes Martine
Heyhey, welkom hier op het forum! Het is hier een gezellige boel vind ik dus denk dat het voor jou ook wel moet klukken om je hier thuis te voelen... Dat is dan lekker klussen deze dagen meid! hihi en hopen dat het snel raak is voor je dan! Dikke kus
Het is nu al iets minder geworden gelukkig, maar nog steeds licht aanwezig. Ga als ik het vanaaf nog heb, warme kruik proberen! Bedankt voor de tip!
goedemiddag meiden! alles goed hier,en de gene die eisprong heeft gehad succes op de wachtbank hij is al lekker warm hihi
Gabybaby nee das bijna de helft maar red het niet maar je mannetje mag toch ook 25 extra meenemen dan betaal ik die 5 kilo extra wel. Gezellig heb er nu al zin in. Lijkt me wel alleen een beetje koud onderin het vliegtuig moet de koffer maar even goed isoleren.
hallo, Hier is de wachttijd aangebroken. Toch blijven door klussen en we zullen wel zien. Ik heb deze maand niets gemerkt van mijn eitje, dus vraag ik me wel af of ik ze niet gemist heb. Ach ja, we zullen wel zien.