banner check! Hoe is het hier vandaag meiden. Ik heb vanacht weer zo rot geslapen moest weer plassen heb ik anders nooit. En ging toch al veels te laat naar bed om dat we de oscars zaten te kijken.
welkom hier prolan Eerst en vooral is dit een geweldig forum! Je kunt hier alles kwijt... je banner... eerste link copieren en plakken in je profiel, dat zou moeten lukken groetjes en succes!
oei zit onwijs verkeerd te lezen, sorry meiden, reactie was op vorige pagina beetje de kluts kwijt zo te zien
Ja zeker spannend al ga ik er nog niet vanuit hoor het is pas onze eerste ronde! Jij moet nog ff zie ik.
Goedendag meiden... Alle nieuwekomers Welcome ! Hier ook een die graag komt zeuren met haar zeurende buik... oh oh ooohw wat is vrouw zijn toch leuk! Groetjes Jollie
Oke dames, daar ben ik weer even... Ik zit mezelf weer helemaal gek te maken... grrr het is toch zo dat als je de griep hebt je dan toch heel de dag beroerd bent? Ik heb dus de afgelopen dagen mezelf voorgehouden dat ik de griep kreeg... maar zit sinds vandaag steeds meer te denken... ben namelijk niet heel de dag door misselijk... Vanochtend wel even, is toen weer even gezakt en tegen 1200 uur heb ik moeten spugen... nog even misselijk geweest en daarna zakte het weer... Ik word gewoon simpel van mezelf dat ik me nu weer dingen in mijn hoofd ga halen Sorry dat ik hier weer even kom zeuren maar word gek van mezelf zo alleen thuis grrrrrrrr
Misschien een buikgriepie meisie? Ik had voor 3 weken terug ook zoiets. Niet doodziek, maar echt met vlagen. Liefs
Bannercheck... Mijn ei heb ik nog niet gevonden (helaas is hij niet zo als een paasei) met mijn ovu testen, had hem wel al verwacht. Misschien is mijn cyclus wel langer deze maand. Ook geen klachten die ik altijd na mijn eisprong heb zoals zere boobies etc.
@ Schijndelsvolk Ik vind het echt heel naar voor je dat je je zo rot voelt. Hoop dat je je snel iets beter voelt.