Ze is een misch masch van alles... ze lijkt totaal niet op d'r ouders dat waren namelijk van die benji hondjes... maar zij lijkt daar totaal niet op.
nou meiden ik ben er ook nog hoor. moet tot 12 uur wachten want dan gaat mijn rooster open en kan ik die in gaan plannen.( het leven van een hbo-er gaat echt niet over rozen) ik ga ook echt nog niet tempen, daarbij ben ik iedere dag om een andere tijd wakker en heb ik geen zin om om 6 uur te tempen als ik vrij heb. als ik moet werken moet ik er om 6uur uit. dus moet dan uit gaan van dat punt. nee tempen word echt mijn laatste optie.. ik ga het nu eens lekker gewoon relax aan doen en met het motto ik zie wel gaan we er in. al is dat wel heel moeilijk. want zit dagelijks op baby sites weg te zwijmelen van een bugaboo Ik wil te graag, en dat overheest de laatste tijd in mijn hoofd. iemand ideeen om dat weg te krijgen en een beetje er van te genieten? het moet wel een liefdes baby worden en geen moet-je. ik denk als ik in de zomer vakantie nog niet zwanger ben( wat ik natuurlijk wel hoop) ga ik ook eens uit vogelen hoe het wel en wee in elkaar steekt van de ovu testen...
@kristel ik weet hoe het voelt in je hoofd ,ik heb het wel geprobeert om van me af te zetten door niet zo te letten op hoe ik me eigen voel,of ik al kwaaltjes heb ,of ik me eisprong voel,oja en wat voor afscheiding ik heb,je leest behoorlijk wat hier en dat moet je maar niet te veel in je hoofd opslaan,dat doe ik nu ook niet meer ,wel lekker genieten en en regelmatig klussen!
als ik hier na mijn ei ga lezen.. dan krijg ik eens weer allemaal kwaaltjes.. en eigenlijk zijn die er gewoon niet. maar omdat iemand anders het verteld krijg je er vanzelf last van.. daarom moet ik dat gewoon allemaal vergeten. alleen dat is best moeilijk
@kristel het is dan nu voornamelijk ook wel weer spannend hoe je 2e cyclus zal verlopen en kan je ook nooit echt van je banner uitgaan
nee klopt.. gelukkig voel ik de eisprong wel heel goed.. dus kan wel een beetje zeggen wanneer ik de duivels ga zien.. maar idd de banner is meer een handleiding
@ja precies,das dan wel makkelijk,ik heb hem waarschijnlijk ook vorige keer gevoeld alleen toen wist ik nog niet precies moest voelen tijdens de eisprong wat voel jij?
afgelopen keer voelde ik echt een steek links onder (waar de eileiders zitten) dat bleef even aanhouden maar zakte in de loop van de avond wel weg.. dat moest het gewoon zijn. want het was de tijd zeg maar. als ik het dit keer weer voel weet ik het zeker
@kristel das wel fijn hoor als je het voel zoeits heb ik ook gevoeld,dat is dus het enige nu waar ik uitgebreid op zal letten,meer kan je niet doen,en regelmatig klussen liefst om de dag als het kan!hihi