Beetje late reactie maar goed. Sorry, had het niet gezien. Ik ben in mn banner uit gegaan van 28 dagen, maar laatste cyclus was 25 dagen dus weet niet zeker of ie klopt.
hey even banner check.. wat is onze lijst met toekomstige nov mama's al weer lang zeg zijn er al veel meiden die een goed gevoel hebben? ik heb nog niks. maar ja heb de innestel dag nog niks gehad.. ik merk wel dat het beter met me gaat... ben er totaal niet mee bezig. als de enkele keer dat ik hier ben dan.. lees ook expres niet terug.. ik merk dan dat ik vaker MOET komen en dat wil ik niet.. het gaat goed zo laten we hopen op een mooi resultaat. je naam in PINK liefs kristel
ik wil mezelf eigenlijk het hoofd niet teveel op hol brengen dus ik probeer steeds maar te denken dat ik het niet voel.. maar ik heb steekjes onder in mijn buik (echt in mijn baarmoeder)...de hele dag met vlagen misselijk mijn (.) (.) zijn gevoelig...ik at vorige week echt alles wat los en vast zat (gewoon abnormaal) en nu heb ik nergens meer trek in. en mijn darmen borrelen. Vooralsnog blijf ik volhouden dat ik een griepjes onder de leden heb dan kan het alleen maar meevallen..
ik voel me verder prima hoor.....maar ik wil er gewoon niet de hele tijd mee bezig zijn. Alle dingen die ik opnoem passen ook bij een ongi...en niets is zo moelijk als afwachten....maar ik ben een bikkel en rond zaterdag weten we meer.
nee ik ook niet... ik voel me gewoon "anders" maar ja dat is een beetje ondefenieerbaar..haha...zo nou ga ik stoppen met nadenken daarover...
Ha dames, Voor het eerst weer 4 uurtjes gewerkt en het ging voor geen meter. binnen anderhalf uur was mn knie de helft zo dik en wist ik niet meer hoe ik moest gaan zitten. Nu dus al een poos met mn been hoog op de bank gezeten maar wou nu toch even hier kijken. De buikpijn is hier weer weg gezakt. Ik weet niet meer wat ik allemaal voel hoor. Voel me anders dan anders, heb zere borsten met vlekken en aders en een erg opgezette buik. Zwanger of hou ik mezelf gigantisch voor de gek? Pffffffff
Dat heb ik ook. Normaal als ik op mijn rug ga liggen is het meeste verdwenen, maar nu blijf ik een bol buikje houden. Heel gek. Of ik ben gek, dat kan ook nog heel goed.
@ joma Ik denk dat als de duivels nog niet aanwezig zijn op zondag dat we dan gaan testen. Of misschien wel al op zaterdag maar ligt een beetje aan wat mijn mannetje wil. Ik moet namelijk zondagavond bij mijn oppas kids blijven slapen dus dan zouden we het niet kunnen vieren. Ik kan het dan wel meteen aan de gyn vertellen (dat is de moeder van mijn oppas kids) ik weet het dus nog niet. Ik ga er vanuit dat de duivels gewoon komen zaterdag.
@usmommy ik ga er ook maar van uit,maar als ik kijk naar wanneer mijn eisprong was zou ik eerder ongi moeten worden dan banner.