Jeetje ... een dagje werken en ik moet 20 minuten bijlezen! Aders op borsten lijkt mij toch meer richting roze te gaan .. ik heb dat in ieder geval niet tijdens ongesteldheid! Dussuh ... spannend! Ik nu paar dagen na ei en ik heb pijn in mijn onderrug en ook een raar gevoel in onderbuik, maar wat mij betreft lijkt het allemaal te veel op ongipijn. Vorige maand mezelf helemaal gek gemaakt met zogenaamde zwangerschapsverschijnselen en het bleek gewoon bij mij ontpilde ongesteldheid te horen ... Daarbovenop kwam nog een zwangerschapstest met een plastic schermpje dat tegen de strip aan was gedrukt en hierdoor leek het net alsof er een streepje te zien was, leek want enkele dagen later werd ik toch ongesteld. Heb toen wel een paar traantjes moeten laten en mn lief was ook helemaal teleurgesteld ... Goed om een lang verhaal kort te maken: deze maand word ik ongesteld en alle kwaaltjes zijn ongesteldheidstekens (maar ondertussen gloort de hoop) ...
"Passagierslijst" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 05 maart -> Tijgertje23 & Ayse 06 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona21 08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Kristel & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 11 maart -> Murmel & Daantje82 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje 17 maart -> Appie & Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 26 maart -> Diddl & Jannes 29 maart -> esmeralda23 31 maart -> Morgaantje zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test 1 - 3 -
Die klachtjes van pijn en onderrug horen ook bij zwanger zijn heb dit namelijk ook in mn eerste zwangerschap gehad en dit kon wel tot 16 weken aanhouden (het gevoel alsof je ongesteld moet worden) Dat is nu ook mijn reden dat ik het allemaal niet meer zo snap
oke! (waar bemoei ik me weer mee... ) Ik dacht ff dat het een foutje was! Is echt een korte cyclus dan!
jullie kennen elkaar al een hele tijd hier he bepaalde mensen bedoel ik daarmee.. hebben jullie ook elkaars msn adressen enz zie dat ook vaak staan bij andere onderwerpen