ik gok 10 maart.. dit is de 1e ongi na het stoppen met de pil. weet dus ook helemaal niet of het erger is of juist niet.. ben in januari gestopt. dus ga nu mijn 2e ronde in.. ik heb niet zo heel lang geslikt. 3 of 4 jaartjes maar.. hoop dat het zo zijn voordeel heeft. en had de microgynon 30 dus best licht pilletje.. en jij lang geslikt?
dit is ook me eerste echte ongi geweest na het stoppen van de pil 13 jaar marvelon geslikt eerste cyclus erna was 35 dagen dus die hou ik maar aan voor me nod dag en jij hou je de jouwe op de eerste cyclusdagen?
ik ben dus nog niet pilloos ongi geworden. dat is deze. ik hou maar aan wat nu mijn cyclus was. al ben ik daar ook niet helemaal zeker van. je weet het toch pas na een paar keer zeker of je een beetje regelmatig zit
Hoe kom je eigenlijk aan de 31 dagen dan?als je het gerekend hebt van je eerste dag van je menstruatie gelijk na de pil tot je eerste dag van nu je natuurlijke menstruatie is het goed.
ja de 1e keer dat ik ongesteld werd zeg maar na het stoppen met de pil. dus do laatste pil. maandag ongi. die dag ben ik gaan tellen. tot mijn 1e dag van de nieuwe ongi
Ja dat is goed hoor heb ik ook gedaan!en dan valt onze cyclussen heel erg mee er zijn er bij die moeten 2 maanden wachten op de eerste echte ongi.dan valt het bij ons wel mee toch
wacht ik lees nu dit.. Je cyclus begint op de eerste dag van de menstruatie en eindigt op de dag voor de volgende menstruatie. even bannertje aanpassen
8 jan.was de 1e dag gelijk na het stoppen met de pil. en gister 7 feb was de 1e dag van de nieuwe ongi
ja maar ik dacht dat je dus van 1e dag ongi tot 1e dag ongi moet rekenen en dan was het 31. maar als je moet rekenen tot een dag voor je ongi is het dus 30.. al dat uitrekenen kost nog meer problemen dan de daadwerkelijk daad...