ja kan caruli of hopes een pb sturen met de vraag of ze voor je wil pendelen...wel je volledige naam en geboortedatum doorgeven. ik hoop trouwens dat de mijne uitkomt
Vraagje zie jullie allemaal klussen Nu zal het wel aan mij liggen maar wij doen het gewoon wanneer we zin hebben ....gebuerd wel vaak genoeg in de week om zwanger te kunnen raken ....Maar ga niet klussen als ik geen zin heb hoe zit dat bij jullie
Nou zeg ... ben nog geen 3 kwartier geleden wezen lezen en nu alweer 5 pagina's bijlezen jaja... moet zeggen het leest wel lekker snel.. stelletje babbelaars die roze willen kleuren. hihi Daarnet d8 ik wat vruchtbaar slijm te zien... snap er helemaal niks meer van d8 dat ik hem al gehad had...RAAR Groetjes!
Zelf doen we het ook wanneer we zin hebben... heb geen zin om perse te moeten klussen ik heb daar althans niet altijd zin in!
@lafemme: Thanx meisie dat je me hebt verhuist naar 11 maart. Sorry voor de late reactie maar was ff mijn mannetje aan het overhoren.
Kweet het niet zeker... aangezien ik al een week elke dag denk dat ik dan me eitje zou hebben gehad maar doorzichtig en rekkerig t was bij mij wel maar echt heeeeeeeeeeel weinig! dus of het wat is
er zijn mensen die voor je pendelen om in te schatten wanner je zwanger wordt en wat het geslacht wordt...gewoon voor de leuk
@ Jollie: Maareh hoe kwam je er opeens aan. Op je wcpapiertje of gewoon met blote oog. ik zoek me suf op mijn papiertjes.