Slaap lekker Salapio. Ik zit hier een beetje te snotteren. Erg mooi nummer op de radio van Christina Aquilera. Hurt, waarin dr vader overleden is. Moet altijd zo aan mijn pa denken er bij en raak er nu ineens helemaal emotioneel van. Pfffff
@Sann ... dat maakt het idd nog vervelender. *Knuf* Ga je weer opzoek naar een zelfde soort baan of ga je voor heel iets anders. Misschien schippervrouw?
Man is geen schipper. Vaart op een vrachtboot in het buitenland en daar zijn helaas geen vrouwen welkom zonder verstand van boten. Ik weet nog niet zo goed wat ik moet gaan doen. Ben hier eigenlijk zonder gerichte diploma's ingerold. Mijn diploma als verpleegkundige heb ik helaas niks meer aan vanwege artrose. Laat hun me maar s vertellen wat ik allemaal kan.
Jammer dat je niet met je mannetje mee kan [al was het maar voor even]. Hoop dat ze een leuke baan voor je vinden meid. Komt vast wel goed.
Vast wel. Ik ga s lekker mn bedje opzoeken. Knie plaagt me nogal dus moet m maar ff goed laten rusten. Slaap lekker straks.
Nou meiden ik kom me weer terugmelden hier Helaas zijn we ons kindje verloren Ik weet alleen niet wanneer mijn NOD is, ik hoop dat mijn cyclus weer een beetje snel normaal op gang komt.
Goedemorgen meiden, Ik heb vandaag een baaldag! FF gaf mijn ei aan op dag 12, maar door mijn temp. daling van vanmorgen is het kruis in 1x weg. Heb nu geen flauw idee meer. Snik.... Sorry voor het gezemer, maar heb echt ff een dipdag Liefs
daantje gewoon doorklussen misschien heb je nu pas je dip voor je eisprong.. succes Morgen meiden! hier begint het klussen langzaamaan ook weer hihi
Jah dat zeiden ze net ook op het temp forum. Het schijnt dat FF in de war is omdat het lager is als mijn gemiddelde temp. Waarschijnlijk krijg ik nu over een paar dagen een tijdelijk kruis te zien, omdat ik wel posi teste met de ovu-testen. Vorige maand ging dat tempen zo perfect en dat gaf me echt rust. Maar nu heb ik alweer zoiets van.... BAH hihihihi
Heey Lieve mensen ik kom mij hier ook aanmelden, Ik ben vandaag ongi geworden,Dus op 27/3/07 is mijn nod. Groetjes
Goedemorgen allemaal, @noesje: Heel veel sterkte samen... en hopelijk is je cyclus weer snel op gang lieverd. Ik ben er vandaag weinig... Oma moet vandaag opgenomen worden dus ben de gehele dag in het ziekenhuis vandaag... Dikke kussss
Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met de ovulatietest van CleaurBlue, maar tot op heden nog geen extra streepje mogen bewonderen en ik haar er nog maar 3.... Hopelijk eerdaags en anders heb ik er echt totaal naast gezeten........ Kan ik de volgende keer maar beter een aantal testen kopen waarbij ik de hele maand door kan testen..