ja wachten he ben een beetje ziekjes aa het worden maar weet niet wat ik moet doen ............mn buik is erg van streek bah
"Passagierslijst" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 05 maart -> Tijgertje23 & Ayse 06 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona21 & linmar 08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Kristel & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 11 maart -> Murmel & Daantje82 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje 17 maart -> Appie & Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 26 maart -> Diddl & Jannes 27 maart -> Derona 29 maart -> esmeralda23 31 maart -> Morgaantje zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test 1 - 3 -
geen dank noesje, ik weet zelf hoe het is... dus is het fijn als er iemand aan je denkt en je veel sterkte wenst... is wel het minste wat we kunnen doen voor je he...
goedemorgen ik heb vannacht onrustig geslapen en heb weer beetje mijn stem terug. we werden vanmorgen wakker gebeld doro mijn neef (rond 8uur) hij vertelde dat vannacht zijn pa is overleden (broer van mijn pa) hij is vorige week nog hier geweest (hij is 49) en dit is al de 2 broer/zus van mijn vader in 2 jaar tijd allemaal rond de leeftijd van 50 jaar(allebei hartstilstand), begin me wel zorgen te maken om mijn pa hij heeft 3 jaar geleden al een haraanval gehad..... kan het gewoon niet beseffen en hoop dat het alsnog een droom is......die man was mijn lievelingsoom.....denk dat we er vanavond even heen geen (wonen bij reuver) maar moest het even kwijt.........
Ohh meis wat erg zeg,ja ik kan het mij goed voorstellen dat je je nu zorgen maakt om je paps, Sterkte
dank jullie wle maar het is nog zo onecht kan het niet bevatten......pas als ik hem zie geloof ik het! heb mijn ma gebeld (die wonen ja in Noorwegen) en die stond helemaal versteld, en mijn pa weet het niet die moest aan een stuk door werken van gisteravond tot dnderdag dus mijn ma is nu aan het bellen bellen belleb. mijn oma is zo hard, krijg het idee dat het haar niks doet is al haar 2e kind die sterft (zijn met 6 kinderen) die overleeft alles en iedereen word 77 dit jaar! kan ik me zo om ergeren
Gecondoleerd meissie en heel erg veel sterkte voor jou enje familie toegewenst in deze moeilijke tijd! Knuffel
Noesje, veel sterkte met het verwerken en hopen dat het de volgende keer wel mag blijven zitten. Dani, wat een rveselijk nieuws op de vroege ochtend. Gecondoleerd. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken ervan. ***Knuffel aan allebei*****
sterkte dani! hier alles veel beter, precies niet meer zo moe maar nu wel weer koortsblaas... 2e in 2 weken tijd ! zucht! groetjes
en maar weer wachten zucht zucht maar goed nog 3 dagen pffff.....ben benieuwd wat eruit het pendelen komt en wanneer ik antwoordt krijg