NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Noesje, wat erg voor je. Heel veel sterkte

Dani, gecondoleerd. Wat erg zeg zo plotseling en zo jong. Ik weet hoe het is van mijn vader, is bijna niet te bevatten he. Heel veel sterkte.

2. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ff vraagje:Mijn banner berekent iets anders dan de calculator!Hoe kan dit?Volgens de calculator moet ik 4 maarttesten en volgens mijn banner pas over 9 dagen,dus de 8ste!Meer meiden hier last van?

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Nee,heb ik geen last van. Heb je het aantal dagen van je cyclus wel goed staan dan? Zie dat je banner nu uit gaat van 34 dagen.

4. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    net serieuze ongi krampen gehad... ze zullen er gaan doorkomen denk ik.... pfff veel te vroeg!

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    alles in mij spreekt zich momenteel tegen. Ikben hartstikke misselijk,pijnlijke borsten, opgezette buik, enz enz en toch daarnaast 's morgens ook last van buikpijn die er op lijkt alsof de :evil: :evil: er aan komen. Word een beetje simpel van die onzekerheid. Ik mag hiopen dat dit nieuwigheid is dat ik er zo mee bezig ben want als ik dit nog en half jaar of langer zo moet doen kun je me opvegen denk ik.

6. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Goedemorgen meiden.

Ben vandaag begonnen met tempen ... wat een gedoe zo 's morgens vroeg. :) Hoop dat ik het niet al te vaak vergeet.

7. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal!

Ik ben ziekjes thuis van mijn werk gebleven vandaag.... :(

Ik heb keelpijn en zit aan de strepsils en voel me grieperig. Vanacht slecht geslapen en ook nog eens mijn teen gestoten toen ik moest plassen. :oops:

Vorige week was mijn vriend ziek, die heeft me natuurlijk aangestoken. Ik zat toen net voor mijn ei!

Gelukkig hadden we het die avond er voor nog gedaan, dus ik zit toch wel redelijk rustig op de wachtbank.

@Noesje, sterkte meid, hopelijk voel je je snel een stuk beter.

8. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Blond,blonder blondst!Hahahaha klopt ook!Mijn vorige cyclus was 34 dagen!Daarom had ik maar de langste gepakt,zodat ik niet denk dat ik gelijk over tijd ben!En ben dat erna weer vergeten,haha.
    Btw ik had ff terug gelezen en wil nousje en dani heel veel sterkte wensen!
    Dikke knuf

9. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heej Sann, tja, dat er zo mee bezig zijn is voor iedereen verschillend natuurlijk, maar ik ben er nog net zo veel mee bezig als toen met de 1e ronde. (zit nu in de 13e) Eerlijk gezegd wordt bij mij de teleurstelling steeds groter als ik weer ongie ben geworden. Ik probeer het te relativeren, maar mijn emoties zijn dan toch nog even iets sterker helaas.... Gelukkig is dat na een dag of 2 weer weg en heb ik weer goede moed.

Succes ermee!

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Hallo meiden,

@jessica heel veel beterschap hou je maar lekker warm.

boh volgende week moeten die :evil: :evil: alweer komen maar mag niet jullie moeten wegblijven haha...beetje melig vandaag....
    Gisteren vette stress hier iemand was aan t dreigen dat ie me dood zou slaan enzo de hele dag binnen gezeten en vet kwaad en pissig maar gelukkig kan ik er nu alleen maar mee lachen die gast was net uit vijverdal (psychiatris instelling) poeh poeh haha

alles goed met jullie?

@dani Gecondeleerd meid, dikke knuffel

11. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dankje Dimmel, nu kan ik wel lekker alles meelezen vandaag!

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    das waar maar krijg je dan geen hoofdpijn van lang achter de pc te zitten?

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heb ook maar een banner aangemaakt hihi
    denk is wel leuk

14. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zit op de bank met mijn laptop op schoot, maar ik ga zo weer lekker op mijn bedje liggen. Ben weer een beetje bijgelezen. Wellicht tot vanmiddag!

Doei doei

15. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Zeker als je zo dicht bij je nod zit. :)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik lig met mn laptop op bed ben ook helemaal niet lekker
    maar kan me niet meer ziek melden :cry:
    had ik voor 9 uur al moete doen
    maar heb met mn miskraam tot begin januari thuis gelopen ivm veel bloedverlies duizeligheid enz enz dus totaal 9 weken en durf me nu ook niet goed ziek te melden

Ga me zo maar eens douhen en proberen gaat het niet ga ik naar huis toe
    ga geen snipperuren opnemen

17. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    voor alle meiden op de wachtbank...heb nieuwe topic geplaatst onder 'zwanger worden' ... waar alle wachtende hun symptomen al eens op een rijtje kunnen zetten...

knuffel
    julie

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @Diddl: Las ik nou in het Temp. Forum dat je bent begonnen met tempen?

Succes meisie ;)

19. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Hoort dat niet onder eerste symptomen? Daar staan al meerdere topic over symptomen.
    En maak je zelf niet gek meid ... als het aan de symptomen had gelegen waren we denk ik allemaal al zwanger. ;)

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ja ... voel m'n ei altijd erg duidelijk [denk ik]. Wil nu wel eens weten of het klopt. ;)

Deel Deze Pagina