Noesje, wat erg voor je. Heel veel sterkte Dani, gecondoleerd. Wat erg zeg zo plotseling en zo jong. Ik weet hoe het is van mijn vader, is bijna niet te bevatten he. Heel veel sterkte.
Ff vraagje:Mijn banner berekent iets anders dan de calculator!Hoe kan dit?Volgens de calculator moet ik 4 maarttesten en volgens mijn banner pas over 9 dagen,dus de 8ste!Meer meiden hier last van?
Nee,heb ik geen last van. Heb je het aantal dagen van je cyclus wel goed staan dan? Zie dat je banner nu uit gaat van 34 dagen.
alles in mij spreekt zich momenteel tegen. Ikben hartstikke misselijk,pijnlijke borsten, opgezette buik, enz enz en toch daarnaast 's morgens ook last van buikpijn die er op lijkt alsof de er aan komen. Word een beetje simpel van die onzekerheid. Ik mag hiopen dat dit nieuwigheid is dat ik er zo mee bezig ben want als ik dit nog en half jaar of langer zo moet doen kun je me opvegen denk ik.
Goedemorgen meiden. Ben vandaag begonnen met tempen ... wat een gedoe zo 's morgens vroeg. Hoop dat ik het niet al te vaak vergeet.
Hallo allemaal! Ik ben ziekjes thuis van mijn werk gebleven vandaag.... Ik heb keelpijn en zit aan de strepsils en voel me grieperig. Vanacht slecht geslapen en ook nog eens mijn teen gestoten toen ik moest plassen. Vorige week was mijn vriend ziek, die heeft me natuurlijk aangestoken. Ik zat toen net voor mijn ei! Gelukkig hadden we het die avond er voor nog gedaan, dus ik zit toch wel redelijk rustig op de wachtbank. @Noesje, sterkte meid, hopelijk voel je je snel een stuk beter.
Blond,blonder blondst!Hahahaha klopt ook!Mijn vorige cyclus was 34 dagen!Daarom had ik maar de langste gepakt,zodat ik niet denk dat ik gelijk over tijd ben!En ben dat erna weer vergeten,haha. Btw ik had ff terug gelezen en wil nousje en dani heel veel sterkte wensen! Dikke knuf
Heej Sann, tja, dat er zo mee bezig zijn is voor iedereen verschillend natuurlijk, maar ik ben er nog net zo veel mee bezig als toen met de 1e ronde. (zit nu in de 13e) Eerlijk gezegd wordt bij mij de teleurstelling steeds groter als ik weer ongie ben geworden. Ik probeer het te relativeren, maar mijn emoties zijn dan toch nog even iets sterker helaas.... Gelukkig is dat na een dag of 2 weer weg en heb ik weer goede moed. Succes ermee!
Hallo meiden, @jessica heel veel beterschap hou je maar lekker warm. boh volgende week moeten die alweer komen maar mag niet jullie moeten wegblijven haha...beetje melig vandaag.... Gisteren vette stress hier iemand was aan t dreigen dat ie me dood zou slaan enzo de hele dag binnen gezeten en vet kwaad en pissig maar gelukkig kan ik er nu alleen maar mee lachen die gast was net uit vijverdal (psychiatris instelling) poeh poeh haha alles goed met jullie? @dani Gecondeleerd meid, dikke knuffel
Ik zit op de bank met mijn laptop op schoot, maar ik ga zo weer lekker op mijn bedje liggen. Ben weer een beetje bijgelezen. Wellicht tot vanmiddag! Doei doei
ik lig met mn laptop op bed ben ook helemaal niet lekker maar kan me niet meer ziek melden had ik voor 9 uur al moete doen maar heb met mn miskraam tot begin januari thuis gelopen ivm veel bloedverlies duizeligheid enz enz dus totaal 9 weken en durf me nu ook niet goed ziek te melden Ga me zo maar eens douhen en proberen gaat het niet ga ik naar huis toe ga geen snipperuren opnemen
voor alle meiden op de wachtbank...heb nieuwe topic geplaatst onder 'zwanger worden' ... waar alle wachtende hun symptomen al eens op een rijtje kunnen zetten... knuffel julie
Hoort dat niet onder eerste symptomen? Daar staan al meerdere topic over symptomen. En maak je zelf niet gek meid ... als het aan de symptomen had gelegen waren we denk ik allemaal al zwanger.