NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Bah, bah en nog eens bah. Nee geen ongi hoor. Een vervelende schoonmoeder aan de telefoon. Ben al een beetje van slag door wat er vanmiddag op mn werk allemaal gaat komen en dna gaat zij me nog eens belerend over mn knie toe zitten spreken. Dat dat absoluut niet hoort dat ie met werken weer zo dik wordt en dat dat aan mn conditie ligt enz enz. Ik sporte verdorie 2 keer per week anderhalf tot 2 uur, ik heb een best wel goeie conditie.
    Zat ik nou werkelijk helemaal niet op te wachten op dat gezeur. het valt me al hartstikke tegen, vindt het verdorie dan gewoon vervelend voor me.
    Best mens hoor, maar nu.....grrrrrrrrr

2. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    ja diddl... weet ik wel hoor, maar doet toch eens deugd om het van me af te schrijven :)

durf het niet onder eerste symptomen zetten omdat dat voor de zwangeren is he...

3. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Wat een rot nieuws hier op de vroege ochtend: Noesje en Dani: veel sterkte! Jessica: veel beterschap!

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @Diddl: Spannend joh!
    Ik ben vorige maand begonnen met tempen.
    Die maand ging echt perfect en klopte allemaal als een bus. Net als jij kijken of het allemaal klopt wat je voelt.

Wilde het 2 maanden doen om zekerheid te hebben.
    Alleen deze ronde snap ik er bekant niets meer van met het tempen hihihi
    Dus volgende ronde ook nog maar even tempen.

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Sann ... wat vervelend. Gelukkig ben je oud genoeg om zelf beslissingen te nemen. Laat haar maar zeuren, maar liever niet tegen jou natuurlijk. ;)

6. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Daantje ... wat snap je deze maand dan niet?

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @Sann: Jah schoonmoeders..... af en toe pfffff

hihihi

8. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ok daar komt het vage verhaal:
    Vrijdag en Zaterdag teste ik posi met de ovu-testen van CB(digi).
    En 3 dagen erna zette FF mijn kruis op vrijdag.
    Nu had ik vanmorgen dus een temp. daling van 0.3 en boem kruis weg.

Terwijl ik gewoon zeker weet dat mijn ei vrijdag/zaterdag is geweest :(

9. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    @ Sann, het is dat je ze niet uit kan kiezen he anders zou je ze soms wel eens willen ruilen.

Hoe oud was jouw vader? de mijne 56

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Mijn vader was 61 en is vorig jaar juni overleden aan een heel zwaar hartinfarct.

11. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Daantje ... idd erg raar. En ik hoopte nog wel op duidelijkheid dmv het tempen. :)
    Maar je kunt toch ook je eigen kruis erbij zetten?

12. sjaantje2

sjaantje2 Lid

17 feb 2007
    87
    0
    0
    Vleuten
    herkenbaar zo'n vervelende schoonmoeder. drie kwart van wat de mijne zegt begrijp ik niet. zo heeft zij in haar hoofd (de rest van de familie trouwens ook) dat we 3 kinderen gaan krijgen... we willen niet eens drie kinderen en het moet ook nog maar eens lukken. het lijkt ook om hun te draaien dat we kinderen krijgen. mij vertelde ze van het weekend dat ze toch wel had verwacht dat we nu aan het proberen waren om zwanger te worden... we waren immers getrouwd en wonen nu in ons nieuwe huis. waar haalt ze het lef vandaan? ik heb tegen haar gezegd dat het haar niks aan gaat. zodra we hun zouden vertellen dat we het aan het proberen zijn, vragen ze elke dag of het al raak is... ik vind de maandelijkse ongesteldheid al teleurstelling genoeg. vorig jaar juni ben ik in amsterdam gaan werken en we wonen in vleuten. ik was toen blij dat ik die baan had gekregen, het was een promotietje voor me. het enige wat schoonmoeder kon zeggen was: en straks ben je getrouwd en heb je drie kinderen, hoe wil je dat gaan doen als je in a'dam werkt? ik word weer helemaal kwaad terwijl ik dit zit te schrijven. pfff, moest het even kwijt, kan nog wel honderden van dit soort onzindingen opschrijven, maar wil er nog een leuke dag van maken :)

13. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Goedemorgen

Wow wat een hoop onpreetig nieuws vanmorgen

@ Noesje: Meid wat erg. Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken en hoop dat je snel weer zwanger mag worden en dat het goed mag gaan.

@ Dani: gecondoleerd! Heel veel sterkte aankomende tijd.

@ Derona: balen van je ongi, maar welkom in maart.

14. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Nou als je het hebt zoals ik de vorige ronde had
    Dan heb je zeker duidelijkheid.
    Die ronde was echt zo fijn en overduidelijk.

Ik kijk het nog 2 dagen aan met tempen en dan zet ik inderdaad mijn kruis zelf wel hihihihi

Ach zo komen we er weer achter wat een vreemd lichaam we toch af en toe hebben.

15. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Ik zit volgens mij nog steeds te wachten op mijn ei. ben ook deze ronde begonnen met tempen. Hij is nog steeds heel erg laag dus denk dat mijn ei er wel aan moet gaan komen. Alleen zie ik bij de andere meiden dat hun temp hoger is dan bij mij. Ik kom niet boven de 36.5 uit. Dus een beetje moeilijk vergelijken bij de anderen.
    Ach het is pas de eerste maand dat ik temp dus maar even afwachten wat dat uitbrengt.

@Sann, mijn vader is 4 jaar geleden overleden aan darmkanker ging ineens heel snel.

16. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Goede (bijna)middag,

@ alle meiden die nare berichten hadden: sterkte en succes met jullie verdriet.

Hier gaat alles redelijk. Het is maar dat ik hier op het forum bij heb gehouden in de hoeveelste ronde we zitten, anders was ik de tel al lang kwijt geraakt...

Vandaag bloed geprikt en zwemmertjes ingeleverd, volgende week dinsdag naar de gyn. voor de CD 10 echo, om te kijken hoe ver het eitje is gevorderd. 'k Ben benieuwd. Dan na de eisprong 10 dagenlater weer bloed prikken (hoop dat ze de ader dan wel in één keer vinden ('k heb nu een blauwe arm van het 'zoeken'..)

't duurt dus zeker nog een week of 3 voor we weer een gesprek hebben en een behandelplan.

17. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Lindssayvdh .... jij ook al begonnen met tempen? Ikke ook.
    Mijn temp is ook erg laag 36.3 /36.2 ... gelukkig verschilt het per persoon. Ik kom bijna nooit boven de 37.0 uit.
    Vandaar dat ik het altijd koud heb. :)

18. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Marieke ... spannend hoor. Hoop dat de uitslagen goed zijn. *duim*

19. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Marieke: Spannend meid. Ik hoop dat alles goed mag zijn en dat er een strak behandelplan is voor je :thumup:

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Diddl: he meid zag je naam hier verschijnen... balen joh dat het in febr niet raak was.. Hoop voor je dat het met het tempen wat opschiet en dat het net zo snel gaat als bij mij,.... hihihi

Deel Deze Pagina