Ik zie net dat ik mijn meest vruchtbare dag heb, volgens de banner dan. Hmmm misschien even mijn mannetje opbellen
@Diddl, ja ik heb het ook altijd koud. Ben gelukkig niet de enige. Had ik ook niet gedacht hoor maar als je gaat vergelijken emt de tempkaartjes kom ik er helemaal niet uit omdat ik er eigenlijk geen een vind die zo laag is. Misschien kunnen wij vergelijken aan eht einde van de maand.
Aangezien het volgens mijn schoonmoeder absoluut niet normaal is dat mn knie nu nog zo opzwelt en ikop internet heb gelezen dat het best vaak gebeurd heb ik het ziekenhuis maar even gebeld om navraag te doen. Secretaress dacht van niet (shit, heeft ze straks nog gelijk ook) maar ze waren daar waar ik het na kan vragen nogal druk,, dus of ik kort voor 12 uur even terug wil bellen. Zo maar doen dus.
La Femme, Ik belde gister mijn vriend en zei voor de gein dat ik mijn ei voelde. Hij wilde meteen naar huis toe gaan. hahahahahaha Ik weet in ieder geval dat hij er alles voor doet. **zwijmel zwijmel***
Ben benieuwd Sann, maar het lijkt mij op zich logisch dat als je teveel doet dat die dan kan opzwellen. Of was het gewoon door het stil zitten en je knie naar beneden hangen. We horen het straks wel wat ze zeggen. ben benieuwd.
Ik had ook al gezocht .... kon ook niemand vinden die zo koud was. Wist het gelukkig al wel van mezelf ... in het zkh was ik ook steeds onderkoeld volgens de verpleging. [na kz] Laten we die van elkaar dan maar goed in de gaten houden.
Wat erg Lindsay. Daar is mijn lievelingstante vorig jaar maart aan overleden. Vond het een vreselijke slopende ziekte.
Lief zeg, wou dat die van mij er ook zo enthousiast mee bezig was. Hier is het meer mijn ding eigenlijk. Maar verder is het wel de grootste schat ter werled hoor. Je kan niet alles hebben he.
@ Noesje: he bah, wat naar meid, hoop dat je lichaam snel weer een beetje de oude wordt. Want je raakt er behoorlijk van van slag, zowel fysiek als vooral emotioneel natuurlijk. Sterkte! Ik zit zelf mooi in het midden: na 13 dagen, met nog 13 dagen te gaan. Die wachtbank begint al een beetje voller te worden, maar ik ga wel op het puntje zitten. Misschien dat er nog een nieuwe wachtbank bij moet worden getimmerd?
@ Lindsayvdh: Ah het werkt dus wel. Ik denk dat mijn vriend hard zou gaan lachen, maar het vanavond dan wel goed zal maken Verder heb ik ook een vrije lage temp. Ik weet nog dat ik vorig jaar na mijn bevalling altijd over getemp werd, omdat ie zo laag was. Ik voelde me prima, maar ben ook echt een koudkleun (als je dat zo schrijft?)
ladies ik kon niet wachten ben ziek voel me al 1,5 week slecht sympthomen van hier tot gunter dus ik dacht testen helaas negatief maar ja was wel te vroeg maar leg me er maar bij neer en dat ik gewoon ongesteld wordt
Oh Danjo...dat moet je ook niet doen. Ik hoop echt voor je dat ie gewoon positief is over een paar dagen. dan is er heel veel meer hcg in je urine ((duim duim))
Danjo het is idd wel wat vroeg dus je weet het nooit. Dacht toen straks wat krampen te krijgen maar dat was echt maar 2 seconde. Dus dacht he daar is mijn ei maar was echt meteen weer weg. Morgen even kijken wat de temp is. en of het idd mijn ei was ook al was het heel erg kort. Hij mag van mij nu wel komen hoor. Maar de zaadjes kunnen nu wel alvast de weg vrij maken zodat de andere zaadjes de ruimte hebben en de weg goed kunnen vinden.
Jammer Danjo,maar je bent wel erg vroeg natuurlijk met testen Heb net het ziekenhuis weer gebeld. Het is niet helemaal de bedoeling blijkbaar, maar het kan wel heel goed door het zitten en dergelijke komen. Hij adviseerde het deze week even aan te kijken en als het in het weekend nog zo isdan maandag bellen om voor woensdag een afspraak te maken.
"Passagierslijst" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 05 maart -> Tijgertje23 & Ayse 06 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona21 & linmar 08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Kristel & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 11 maart -> Murmel & Daantje82 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje 17 maart -> Appie & Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 26 maart -> Diddl & Jannes 27 maart -> Derona 29 maart -> esmeralda23 31 maart -> Morgaantje zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test 1 - 3 - 1 -
Sann, als het zo blijft weet je dan wat ze gaan doen? Ik hoop voor je dat het snel weg trekt en dat je schoonmoeder geen gelijk krijgt
Zeker ook niet met ochtendurine dan Danjo? Dan is het dus nog minder geconcentreerd en dan ook nog 2 dagen voor je nod, erg grote kans dus dat het negatief zou zijn maar hoeft niks te zeggen.
ohhhh wat is die lijst weer vol. Dat was niet echt de bedoeling en zouden heel veel meiden in de bus stappen.
Juist Lindsayvdh. De hulptroepen kunnen alvast de borden goed zetten, zodat de 500 miljoen zaadjes misschien is een keer de weg gaan vinden