ja hahaha en bij jou ook dan he?en ik ga het weekend wel klussen mocht ik dan eerdere eisprong hebben bv bij 28 dagen cyclus zou mijnei het weekend komen hihi
1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 & Joma 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 8 maart ; AnneLiesje 9 maart ; micha & salapio & Kristel 10 maart ; kristel83 &GabyBaby 14 maart ; mini23 &maria 15 maart ; visjes 16 maart ; schaapje82 17 maart ; jollie & appie we staan er ook bij jij ook kristel!
Goede morgend iedereen, Gisteren om 20.30 uur in mijn bed gekropen en super goed geslapen. Ik had héél veel pijn aan mijn rug en hoofd. Vandaag een nieuwe dag en met goede moed de proberen te overmeesteren. En dan komen ze niet meer binnen gedurende 9 maanden! Ik zeg of denk het wel bijna elke maand, maar toch komen ze. Het is vrijdag, dus morgen een poging doen tot lang uitslapen, is nogal moeilijk met een peuter in huis... En mijn volgende NOD is 8 maart. Kan er mij iemand tussen het lijstje zetten, please? Vandaag nog eventjes werken (tot 17.00 uur) en dan het week-end prettig inzetten met bezoek van vrienden... Groetjes en ik zal nog wel eens komen piepen. Nog een prettige vrijdag verder.
1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 & Joma 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 8 maart ; AnneLiesje & Pamela 9 maart ; micha & salapio & Kristel 10 maart ; kristel83 &GabyBaby 14 maart ; mini23 &maria 15 maart ; visjes 16 maart ; schaapje82 17 maart ; jollie & appie @ Pamela: je staat erbij hoor! @ Appie: Je vroeg je toch af of je moest beginnen met tempen? Hoe lang zijn jullie nu bezig? Ik ben na ronde 16 begonnen met tempen, maar dat was na 11 maanden. Dat is nl. toch de eerste 'opdracht' die je van de HA of gyn krijgt om t edoen, 3 maanden lang, kan je het net zo goed zelf al van te voren doen
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee wanneer mijn nod zal zijn, eerste ronde clomid, dus afwachten. volgende week donderdag in ieder geval een Fm, we zullen wel zien!