geen idee, wil het niet weten. Ga er maar gewoon van uit dat het weg trekt. al moet ik wel zeggen dat ie nu ook niet echt super aan voelt.
ik weet dat ik te vroeg ben kan eigenlijk pas vrijdag testen dan is mi eerste nod maar jah wel weer ff wat spanning eraf werd er gek van
Haaai dames, Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden. Mijn nieuwe NOD is 25 maart. Kunnen jullie mij op de lijst zetten? Veel succes allemaal
"Passagierslijst" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 05 maart -> Tijgertje23 & Ayse 06 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona21 & linmar 08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Kristel & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 11 maart -> Murmel & Daantje82 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje 17 maart -> Appie & Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Diddl & Jannes 27 maart -> Derona 29 maart -> esmeralda23 31 maart -> Morgaantje zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test 1 - 3 - 1
en jah wat is ochtend urine wordt snacht wel 4 keer wakkeer om te plassen Nou ik ben ineens een stuk rustiger in mn lichaam pfff nu allen nog wel de sympt maar jah zit ook een griepje aan te komen blijf ook lekker thuis vandaag
Ik heb alvast mijn papieren map voor het vliegtuig gepakt. In mijn album heb ik een foto van het pink lady's hotel en het vliegtuig. De boot voor april staat er ook in Ik ben even eten tot straks
jammer meis nou ja nieuwe kansen laten we maar zeggen he als ik ongi wordt blijf ik ook in de maand maart staan dan gaan we er maar weer voor he
@Lindsay: haha, die boot ziet er ook niet slecht uit! Alleen daar kunnen niet zoveel dames bij, dus het grootste deel moet gewoon deze maand met het vliegtuig!
@ Noesje: wat vervelend voor je (digi-knuf) en heel veel sterkte @ dani86: gecondoleerd en sterkte meid
zo mijn ma heeft net mijn pa aan de telefeoon gehad die is dus ingestort en was aan het huilen (mijn ma is 23 jaar getrouwd met hem en heeft hem pas 1x zien huilen toen zijn beste vriend gestorven is en nu....bij zijn zus huilde hij niet) hij word nu thuis afgezet door de baas en komt waarschijnlijk naar hier! echt erg..........hij is zo bang dat hij zelf ook over 3 jaar gaat....... bah..... mijn konijn heeft vanmorgen rond half 10 haar jonkies gekregen 5 stuks erg leuk en kaal xxxx
Heb al een hele tijd niet meer geschreven, ben al een tijdje ziek, heb flink de griep te pakken, helaas. Mijn NOD is over een paar dagen. Voel niets! Meestal wel wat ongipijn, steekjes, of iets anders, waardoor ik hoop krijg, maar nu dus helemaal niets. Denk ook gewoon ongesteld te worden, ben er dit keer ook niet zo mee bezig. Zag op de lijst dat er al iemand zwanger is, Jen25 super zeg, van harte gefeliciteerd! En balen voor de meiden die ongi zijn geworden!