@ Schijndelsvolk Ik hoop dat jullie verhuizing voorspoedig gaat! @ Joma Ik wordt echt gek van mezelf dacht vanmorgen ik ga ff niet meer zoveel op het forum maar kon het toch niet laten. Ik had gisteren avond ook een iets verhoogde temp maar kan je dat niet ook krijgen als je ongi moet worden. Zie ik zit mezelf al weer helemaal gek te maken. Ga maar ff ontbijt maken kan ik ff aan iets anders denken.
"Passagierslijst" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 05 maart -> Tijgertje23 & Ayse 06 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona21 & linmar 08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Kristel & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 11 maart -> Murmel & Daantje82 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje 17 maart -> Appie & Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Diddl & Jannes 27 maart -> Derona 29 maart -> esmeralda23 30 maart -> Schijndelsvolk 31 maart -> Morgaantje zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test 1 - 3 - 1 Jammer Schijndelsvolk. Gelukkig heb je nog een kans in maart. Succes!
Thanks lieverds, jullie zijn allemaal schatten... misschien dat ik toch nog met jullie vlucht mee kan maar ik denk dat het een vluchtje later gaat worden hihi Ik hou jullie zekers in de gaten en als jullie gaan vliegen zwaai ik jullie zekers mee uit Heb net telefoon gehad 5 april krijgen we de sleutel... dus hebben iets om naar toe te leven Dikke kus allemaal...
hihi nee nog niet... we gaan vanavond maar eens de winkel onveilig maken en van die kleuren dingen meenemen hihihihi maar dat gaat helemaal goed komen lol
Leuk joh dat we gelijk lopen Ik heb mijn eisprong op dag 12 gehad. Volgens deze site zou mijn eisprong op de 25ste zijn (dag 14). Heb hem dus 2 daagies eerder gehad als dat hier wordt aangegeven. (ff snel berekend hihihihi) Mijn innesteling zou ook net als jij dan vologens de site 2 maart zijn Maar omdat ik 2 dagen eerder mijn ei had wordt de innesteling..... Morgen? In ieder geval kunnen we dezelfde dag testen
Daantje: Ik had zaterdag een positieve ovulatietest, dus vind het wel heel spannend! Bij vorige zwangerschap had ik al ruim voor NOD last van misselijkheid enzo...
Hoop het heel erg, maar ben zo bang dat ik teleurgesteld word. Voel me nog niet anders dan anders... Heb jij een "Raak" gevoel?
Ik heb zo'n beschermingsveld om me heen gebouwd van het zal wel "niet"raak zijn..... juist om die teleurstelling een beetje tegen te gaan. Maar hoe dichter ik bij men NOD kom hoe meer ik ga hopen en hoe meer ik hier ook te vinden ben hihihi
pfffffffff heb een bekeuring gehad net! jammer maar wel terecht had mijn gordel niet aan dus ik kan er niets van zeggen, maar dat dat nou 75 euro moet kosten dat vind ik wel heel erg veel maar ja eigen schuld verder alles goed ben wachtende op 3 maart ben veel rustiger als andere maanden dus dat is wel lekker
@ anna Jeetje das balen zeg. Kun je wat van jou rust mijn kant opsturen ik ben namelijk echt gestressed terwijl we net bezig zijn en ik er toch nog niet echt op reken. Ik hoop voor je dat de test over 5 dagen positief is!
ja niet normaal he ik dacht 45 euro ofzo maar dat blijkt dus omhoog gegaan te zijn jammer maar eigenschuld en ik heb eigenlijk altijd mijn gordel aan en nu dus helemaaaaal
@us mommy heb het normaal ook niet hoor ben echt altijd zenuwachtig de laatste week zelfs mijn man zei wat ben je relaxed dus dat wil heel wat zeggen! hoop gewoon dat we allebei positief testen! en nog heel veel meer meiden hier
@ anna Ik mag het wel afkloppen ik ben wel 1 keer aangehouden maar gelukkig nog nooit bekeurd. Dat aanhouden was trouwens heel eng. Grote koplamp in je spiegels ik kreeg er hardkloppingen van. (ik rij dus ook nooit meer door oranje )
@ anna Ja iedereen met het roze vliegtuig mee dat zou leuk zijn! hihi Het is hier een beetje koud vandaag dus met rechter (.) is heel prikkerig. naar gevoel.
@us mommy gelukkig gewoon netjes en beleeft aan de kant gezet niet eng dus heb wel eens tijdens verblijf in amerika een aanhouding gezien en dat was wel scarry!