@ us mommy dan is de zomer een betere keuze idd meiden ik ga nu eten manneke is ook net thuis tot straks misschien!
mijn oma gaat niet naar de begrafenis, ze heeft laatst woorden met hem gehad, ze heeft tegen mijn ma gezegd dat ze blij is had hij zich maar niet zo kapot moeten roken. dat is erg fijn om te horen. en hoe graag ik jullie wil geloven mijn oma is een harde egoïstische haaiebaai.....als moeder zijnde zeg je niet dta je blij bent dta hij dood is........sorry ik moet het even kwijt....doet me zo een pijn dat iemand dat kan zeggen. heb het ook op een ander forum neer gezet en daar geloofde ze me niet (wat hier boven staat) dat doet me nog meer pijn xxx
wij eten vandaag snelle hap we gaan vanavond naar de kinderen van mijn oom toe en zijn vrouw.....ik eet pas rond half 8 en jullie? xxx
Leuk hoor! Kun je hier lekker NL kletsen! bewuste keuze of vanwege werk of? uhh...wat voor klachten? Ik ben al 2 maanden aan het ontpillen...dus dat is wel over denk ik..zoals de hoofdpijn..maarre evt. zwangerschapsklachten...? Geen idee... wel van de week na een klus...hele erge steken/erge ongiegevoel onderin buik..net boven schaamstreek..duurde een paar uur..toen werd het minder..en mn buik is continu bezig lijkt het wel...veel koud...maar ja, ik ben ook een koukleun..dus het is niet heel verwonderlijk...soms lijkt het erger, maar weet ik niet zeker..borsten voel ik sowieso nauwelijks na borstverkleining 5 jaar geleden...dus het is afwachten! (als je dit bedoeld hoor...hihi! [-o<
wij ete altijd rond 1840 want mannetjes lief is pas 1800 uur vrij...dan begin ik meestal met het eten..
@ linmar Bewuste keuzen van mijn man en ik ben een heel volgzaam type dus ik ben mee gegaan. Ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor je ik vind het wachten maar niks! @ dani Wat vervelend voor je zeg! Heel veel sterkte en ik leef met je mee.
Ik pas op op 2 meiden dus ik ben vaak pas rond 7:30 8 uur thuis mijn mannetje kook meestal of begint en dan maak ik het af.
ah dat is lekker. mijn mannetje begint om half 11 tot 19uur en is om 19.30 thuis dus meestal kook ik en als ik echt geen zin heb dan hij....af en toe eten we mee bij zijn ouders.
Wij moeten nog eten......mijn mams is op visite en zei wou graag shoarma eten hihihi dus zijn ze dat nu aan het halen
Als wij geen zin hebben halen we meestal wat of gaan we ergens eten (is ongeveer 3 keer per week) Wil ik wel gaan minderen als ik straks zwanger ben moet toch gezond eten dan.
Hoi meiden, Ik ga misschien vrijdag nog eens testen, wie nog meer? Weet het nog niet helemaal zeker, inmiddels alweer zo'n rare cyclus. Ik lees gezellig hier mee want februari kan ik denk ik wel vergeten
ja Wiskey saus is ook lekker Ik moet ook maar weer eens mijn mannetje porren voor shoarma (wel vegetarisch)
Pita met sla en Quorn met shoarma kruiden en knoflooksaus natuurlijk. Mannetje meestal kip als hij het zelf maakt als we naar de libanees gaan meestal lam en rund