Wij hebben het ook op; aardappelen met schnitzel en een restje griekse salade. Mag nu nog die feta kaas. Mc snacken doen we niet zo vaak. Misschien 3/4x per jaar ... wel erg lekker voor een keertje.
Wat schattig. Wij hebben 2 bruine dwergkonijnen ... al zie ze er uit als vlaamse reuzen zo groot. En een hond [een boomertje] en 3 katten. Reuze gezelli hier dus.
zo ben er weer even gaat hard hier als je even weg bent hihi hebben bruine bonen op met aardappels en een stukje rundvlees manneke houd heel erg van nederlandse kost ben ik bang moet zo gaan werken en heb helemaal geen zin maar goed allemaal een fijne avond en misschien tot morgen!
hoi meiden ben ook weer thuis van het werken ben blij dat ik zit hehe ik heb net slechte patat op met een kroket.hoe is het verder hier?
zo ik heb alles erop gezet.........voel me toch een beetje moeder met die konijnenjonkies hihi werk ze vanavond anna
Leuk hoor al die konijntjes Zou ook wel een huisdier willen maar ons huisje is te klein en men mannetje allergies.