Zo de kinderen liggen op bed ... mannetje naar de voetbal, dus een me-time avondje! Straks lekker "What about brian" kijken met een bak chips en een glas cola.
Hey pink lady's, Oeh, ik ga hier binnenkort wat vaker komen; jullie kunnen alweer bijna testen! Spannend!
jeetje mineetje ik heb nu al last van ongi krampen.. het zal toch niet waar zijn he.. owee als ze te vroeg langs komen
Nou, als IK het kan volhouden om te wachten kunnen jullie het helemaal meiden.. ik leef met jullie mee hoor. En nee helaas. Hier nada. Als er iets gebeurt horen jullie het wel aan de knal door de geluidsbarrière , dat ben ik. Haha (alhoewel ik vanmorgen wel even dacht: Hehe, eindelijk,maar het was maar wat roze bloedverlies )
@Fem ... het wordt wel tijd dat de zich bij jou komen melden. Hier zijn ze bijna vertrokken ... zal ze doorsturen. Kun je ook verder tenminste.
@Joma: Ach doe niet zo gek, volgende ronde zit ik al op de wachtbank op dag 25 ofzo hahahahahaha, nee hoor, doe maar lekker, geeft niet, ben allang blij dat ik een beetje mee mag kletsen met jullie en in spanning kan zitten voor jullie! @Diddl: Ja graag, alle duivels deze kant op aub
meiden niet eerder testen hoor! kijk naar mijn album! uiteindelijk toch ongesteld geworden dus teleurstelling Fem das iig iets! ik hoop morgen volle lading haha
@ Fem Jij hebt engelen geduld en kom ik aan het het gevoel dat ik me een beetje aanstel. Men mannetje maakt het er ook niet makkelijker op die zit met de hele dag te plagen.
Ik Engelengeduld? dat is maar schijn hoor , ik koop alle testen op die ik tegenkom zowat, het kruidvat kan met de testen naar de aandelenmarkt toe dankzij mij , whahahahaha! Genoeg over mij, jullie zitten lekker op de wachtbank en gaan straks allemaal positief testen, yahoo, net zo'n vruchtbare maand als feb. Ik zwaai jullie wel uit vanaf de luchthaven okay? (Wij gaan gewoon voor een kerstkindje ofzo ). Ik mis jullie wel hoor
@ Fem Je bent gelukkig wel heel positief dat heb ik wel ff nodig. Heb gewoon een rot dag vandaag denk ik. Ga straks lekker men boekie luisteren en relaxen en dan vanavond lekker idols. Kom jij ons volgende maand gewoon met de speedboot achterna of de sneltrein?
Ja Fem voind het ook heel knap dat je zo geduldig bent en toch na zo'n langen tijd nog zo lekker posiitief. Joma, volgens mij heb jij deze maand een positieve test Wachten begint nu lang te duren, gelukkig is mijn temp wel weer gestegen, had rond de mogelijke innesteling een dipje en dat vond ik echt niet leuk. maar ja nu kunnen we niets anders doen dan wachten,wachten, wachten. Essiee