Ik laat me lekker verwennen in de rose trein... , als het beebje maar niet duizelig wordt want anders ga ik wel met de speedboot, hell, maakt mij het uit, al ga ik op een rose bakfiets of een rose step. Als het maar rose is Laat je lekker verwennen door je mannetje, hebje een bad? Lekker even badderen vanavond en daarna Idols kijken...!
@ Fem Ja goed idee Heb ik van het weekend inderdaad ook gedaan lekker relaxen in het bad. Idols is toch 2 uur dus kan het begin wel ff missen
Kanp je vanzelf lekker op hoor..... , ik ga dadelijk lekker een filmpje kijken en nergens aan denken (hoop ik)
@ joma Ik heb de laaste tijd ook dat men neus zo heel goed werkt. maar niet alleen met vieze luchtjes maar ook dat iets heel lekker ruikt. Ik ga oppassen! Allemaal slaap lekker voor straks en @ joma morgen zijn we weer een dagje verder. groetjes
Nou breekt m'n klomp De hebben mij ook gevonden. Zonder waarschuwing vooraf! Normaal altijd flinke ongikrampen, nu helemaal niets, maar dat zal dan zo ook wel komen. Heb deze keer een cyclus van 26 dagen, nog nooit gehad! Ik zet m'n banner gewoon wel weer op 28 dagen, dus mijn volgende NOD is 27 maart.
Dag dametjes... jeetjemineetje jullie hebben geklets zeg! Hier iemand die een drukke en lange dag achter de rug heeft en nog steeds niet helemaal klaar ben. Ik had vanochtend toch wat raars (om maar weer eens over klachtjes en kwaaltjes te hebben) had echt een ijzersmaak in me mond ik d8 nog he me tandvlees is toch niet aan het bloeden he... maar het smaakte echt naar ijzer... heeeel vreemd vond ik dat! Enne bij jullie al aardig spannend zeg... hebben we dit weekend al testers? Groetjes Jollie
na vannochtend een test te hebben gedaan en negatief voel ik me wel weer iets rustiger gelukkig maar de sympt blijven Maar goed was ook eigenlijk weer iets te vroeg heb dat nog nooit gedaan maar deze maand zijn de verschijnselen zo erg Voor de rest ben ik een beetje grieperig ook thuis gebleven vandaag en dat was wel ff lekker moet ik zeggen