NOD Maart 2007

Discussion in 'NOD forum' started by morgaantje, Jan 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja maar mijn eisprong is al tijdje geleden

2. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @sann geeft niet meid zijn we toch voor ,ik heb ook die 2 zijdige verwachting

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Denk dat ik daar ook last van heb al zijn mijn sympt wel de hele dag
    maar mn gedachten zijn wel heel dubbel

4. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    erge gedachten :(

5. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Joma: Dan is dat dus goed. Dat zou eventueel kunnen betekenen dat je eitje niet is afgestorven, dus bevrucht is....

6. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    witte afscheiding is wel een goed teken hoor kijk maar eens bij eerste symptomen...
    ik had het ook vorige maand en daarvoor nooit helaas is het bij mij niet goed gegaan uiteindelijk maar volgens mij wel goed teken

7. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    Ik hoop het voor je meid. Ik ga hard duimen.

8. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Berna: Volgens mij ligt het eraan wat voorn afscheiding. Korrelig og nattig etc.
    Ik weet er ook niet het fijne van, maar lees af en toe eens wat. Maar onthou niet alles ven goed..sorry

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    hoi meiden,

lang geleden dat ik geweest ben. Zie ook allemaal nieuwe namen. Zijn die anderen allemaal zwanger? Ik hoop het voor ze! Hier wordt het wel spannend las ik net.
    Sarah, zag dat jij er ook al even bent. ben je al naar de gyn geweest? Ik nog niet, ga na deze ronde als het weer niets is. Mijn ongi is net de deur uit, dus kan nog even wachten, pffff.
    Voor de meiden waar het spannend is, succes!
    En de rest, klus ze!

liefs wies

10. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    smakelijke verhalen :)

11. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    weet wel dat als je wnager bent dat je last kunt hebben van wittige afscheiding
    had ik zelf ook en mn zus en schoonzus ook

12. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja lekker he, maar klopt de ene heeft wel afscheiding en de ander niet hihi

13. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    Onvruchtbaar basispatroon (OBP)
    A: Een gewaarwording of gevoel van droogheid rond je schaamlippen. Het aantal van deze dagen kan per cyclus variëren. Het kunnen er veel zijn in een lange cyclus maar ook weinig of geen in een korte cyclus (OBP).

Aa: Voortdurende niet veranderende afscheiding (OBP).
    Vruchtbare fase

B: Het einde van het droge gevoel betekent dat de slijmafscheiding is begonnen. Wanneer op de menstruatie geen droge dagen volgen, is het slijmverlies al begonnen. Verandering van een aanhoudend onveranderende afscheiding (OBP) naar “iets anders” geeft mogelijke vruchtbaarheid aan.

C: De ontwikkeling van slijm (geen vast aantal dagen). Het slijm verlengt de levensduur van de zaadcellen. Bevruchting kan plaatsvinden bij elk genitaal contact op dagen met slijm, voorafgaande aan de eisprong en tot drie dagen na de PIEK.

D: Op het moment van de grootste vruchtbaarheid geeft het slijm een duidelijk glibberig gevoel. De laatste dag van dit gevoel wordt aangegeven als de PIEK. Dit punt ligt zeer dicht bij het tijdstip van de eisprong. Heldere slierten slijm kunnen één of twee dagen voor de PIEK worden gezien, maar ze verdwijnen en laten een glibberig gevoel achter. De schedeuitgang is gezwollen.

E: Er is geen natheid of glibberigheid na de PIEK.Op de dag volgend op de PIEK wordt het slijm vlokkig en kleverig of het verdwijnt helemaal en laat aan de schedeuitgang een droog gevoel na. De dagen 2 en 3 zullen ook een vlokkig en kleverig slijm geven, of ze zijn droog. Elk genitaal contact gedurende deze drie dagen na de PIEK kan leiden tot zwangerschap.

Onvruchtbaar
    F: De tijdsduur tussen de PIEK van het slijm en het begin van de volgende menstruatie is ongeveer twee weken. Onvruchtbaarheid begint weer vanaf de vierde dag na de PIEK. Wanneer vanaf dit moment enig slijm te zien is, zal dit gewoonlijk kleverig zijn en ondoorzichtig. De eicel is dood. Vlak voor de menstruatie kan het slijm nat worden.

Is dit wat om eens te lezen. Daar had ik het vandaan. Zie nu dat er geen witte afscheiding bij staat :oops:

14. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Danjo: Hmm en was die afscheiding typex-achtig of nattig of ...
    Sorry hoor :oops: De verhalen worden niet smakelijker. Ik stop zo weer.

15. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    :) :) :) en ik ben al zo gruwelijk misselijk

16. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    maar over geen ook niet

17. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    Quote:
    De rest van de maand, vanaf ongeveer vier dagen na de eisprong, is het vaginale slijm ‘droog’ of wit korrelig en ben je ‘niet’ – of in ieder geval minder - vruchtbaar.

Weer wat gevonden. Volgens mij moet ik stoppen met zoeken. Ga mezelf helemaal gek maken en ik zit nog niet eens op de wachtbank :confused:
    Ik baal gewoon dat ik geen vruchtbaarslijm kan vinden 8-[

18. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    tipex was het bij mij haha

19. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576