lekker he.. maar goed ik weet iig wat bij mij de juiste symptomen zijn hopenlijk voel ik dat over 2 weken weer maar gaat het dan goed
wat een slijm verhalen zeg, haha. Ik moet zeggen dat ik vruchtbaar slijm erg goed herken. Je kunt er draden mee trekken zeggen ze wel eens, maar dat is echt zo! Maar het begint al 3/4 dagen voor mijn ovulatie, daarom voor de zekerheid nog ov-testen. Zijn er bij die voor de NOD al gaan testen?
weet niet. Heb het idee dat ik me dan teveel in mn hoofd haal. Al doe ik dat volgens mij al,maar goed.
Wil het ook zo snel mogelijk weten als het zo is ivm het schoonmaken van de kattenbakken. Nu was ik altijd gelijk goed mn handen, maar vanaf dan ga ik ook handschoenen dragen. Om dat nu al voor misschien nog maanden te doen is gekkenwerk want zo'n doosje is nog niet eeens zo goedkoop.
Ik had er ook wel gemengde gevoelend bij. Maar als het deze maand niet lukt dan hopelijk volgende maand etc. eens zal ik ze gebruiken, toch?! Ik vind de testen in de winkels vrij duur en hoor over deze testen goede breichten. En om ze te gaan bestellen op het moment dat ik ze nodig heb..daar zou ik nerveus van worden
ik twijfel of ik me kan beheersen. De vorige keer werd ik op de avond van dag 24 ongi. Dat is dus nu, dus begin het toch wel erg spannend te vinden en kan bijna niet wachten.