Meiden ik ga naar bed ben moe,en dan zijn we morgen weer een dagje verder! morgen lekker vrij! nou tot morgen fijne avond!en alvast weltrusten!
@hoi wies! Ik kom regelmatig bij de gynaecoloog vanwege een erfelijke afwijking, en heb hem de vorige keer gevraagd wanneer ik me bij hem kan melden als ik niet zwanger word. Ik ben vanaf dec 2005 bezig voor een 2e kindje, maar heb in juli 2006 een miskraam gehad. Ik kan dus zwanger worden vertelde hij, en als ik een jaar na mijn miskraam niet zwanger ben, mag ik daarvoor bij hem komen. Jij bent ook al erg lang bezig zeg! Frustrerend soms he?! Vooral als iedereen om je heen "zomaar" zwanger wordt. Heb jij al kinderen? Ga heel hard voor je duimen dat deze ronde raak zal zijn! Liefs Sara
Ik lijk weer een symptoom erbij te hebben.. Ik heb nu hele zachte borsten, vooral rondom mijn tepel.. Het blijft spannend he! En de hele dag weer een vaag misselijk gevoel en zuurbranden.
goedemorgen allemaal! moest aardig wat terug lezen van gister avond gezellig net auto weg gebracht om te laten keuren hoop dat er niets aan is vandaag lekker rustig hoef pas vanmiddag te gaan werken dus dat is ook wel eens fijn voor de rest zit ik nog steed heel rustig af te wachten tot 3 maart geen tekens van de tot nu maar ook geen symptomen voor evt zwanger dus wacht maar rustig af
ik weet (lees voel)het gewoon bijna zeker....heel stom....begin van de week was mijn gevoel nog best positief...maar ineens is het weg.. Maar goed..ik had al gerekend ik heb mijn volgende NOD ook in Maart, hahaha....maar goed we wachten af....