zo ben k weer even zijn net verhuisd en nou had ik dus een keigave spiegel maar die paste qua kleur helemaal niet meer bij de nieuwe inrichting nu heb ik dus crea bea als ik ben de spiegel in de garage op gehangen en van eennieuw kleurtje voorzien gewoon met van die spuitbussen van de gamma hij is dus echt super! helemaal blij @ hopes ik weet het niet ik denk dat we maar gewoon af moeten wachten.... (makkelijk gezegd he)(maar wel heel moeilijk!)
@ danjo ik heb zelf die van clearbleu gebruikt helaas nooit mijn ei op kunnen sporen maar ze zijn wel heel duidelijk heb het 3 mnd gedaan nu op aanraden van andere ga ik tempraturen
Anna, ik zat je verhaal te lezen en dacht dan geef je hem toch een ander kleurtje. maar moet eerst uitlezen voordat ik iets ga denken want dat heb je dus ook gedaan. Ben je blij met je nieuwe huis? Voel je je al thuis?
Heey meis welkom en balen dat je ongi bent geworden,maar ik sleur je gezellig mee door maart en gaan er deze maand voor dikke knuffel
@lindsay ons huis is echt perfect! hadden veel eerder moeten verhuizen waren in het andere huis niet echt gelukkig meer vooral door heel aso buren die heel erg veel lawaai maakte en het voelde gelijk als thuis gelukkig! @danjo ik moet nog gaan beginnen met tempraturen. je begint op de eerste dag van je ongesteldheid en als ik het helemaal goed hebbegrepen gaat gelijk na je eisprong je temp omhoog dus dan weet e de volgende maand ongeveer wanneer je je ei hebt en kan je daar het klussen op aan passen zeg ik het zo goed meiden? zijn hier vast wel meer die het proberen of al wel eens gedaan hebben. ben dus nog geen expert sorry
goeie morgen ik ben goed verkouden mijn neus zit dicht keelpijn en ik ben mijn stem bijna helemaal kwijt iets wat mijn vriend vast niet erg vind hahaha achja ik hoop alleen maar dat het zaterdag voorbij is. ik heb sinds gisteren wat last van kleine steekjes bij mijn eierstokken geen idee wat het betekent ik moet rond 9 maart ongesteld worden ik ben benieuwd of dat ook idd gaat gebeuren. ik wil eigenlijk nog een hoop zeggen maar ik ben zo beroerd dat het er niet uit komt dus meiden ik ben er weer weg van ik ga mij eigen even plat gooien en even mijn ogen dicht doen. ik meld me eigen later weer liefs iris
ik hoop het vond de ovutesten wel duur 33 euro voor 7 test staafjes maar goed dat had ik erwel voor over maar omdat ik mijn ei nooit gevonden heb probeer ik het nu zo veel succes
@Danjo ... ik ben deze maand ook begonnen met tempen. Kan je dus nog niet zeggen of het bevalt. Kijk anders even bij temperatuurkaartjes hier op het forum. Stuk voordeliger dan ovulatietesten en ik geloof ook betrouwbaarder.
Volgens mij voel ik mijn ei dus morgen kan ik zeggen of ik gelijk heb. Kijken of mijn temp omhoog gaat ben benieuwd. Dit is voor mij ook de eerste maand met tempen dus kan er ook niet echt veel over zeggen.
Wat een pokke dag zeg ... het regent maar door en hoe. Kan bijna de lichten aan doen in huis. De meiden hebben vakantie en ik had gehoopt dat we nog een dagje weg zouden kunnen naar de kinderboerderij of iets dergelijks. Nou dat wordt hem niet ben ik bang. Ga vanmiddag maar beginnen met behangen en de kinderen vol stoppen met lekkers.
pff hier ook iemand die baalt van de dag regen regen en nog eens regen ben je een ochtend vrij maar goed wel de was gedaan gepoetst en wat andere dingen die ik nog moest doen
Misschien leuk een binnenspelletje doen. Of misschien trekt het vanmiddag nog wel bij kan je alsnog naar buiten toe met ze.
Ja volgens mij heerst er weer wat want ik heb het ook....gelukkig gaat het vandaag wat beter.......maar toch doe het rustig aan