Beterschap meiden! Ik ga zo mijn moeder even opzoeken die is jarig! Heb nu wel zin in een stuk taart! Ik meld me later vandaag nog even aan! Voor alle wachters, ik duim voor jullie!
Goedemorgen dames< @Danjo: wat jammer meid. Je oma heeft dan vast een vooruitziende blik, dus dan slaat het op eind maart. @Relin: spannend. Heb je foto's, dan kunnen we je misschien vertellen dat er toch echt wel een streep staat. Hier vanmorgen vol vrees naar de wc gegaan, omdat ik eerder dus op dag 25 ongi werd. Helemaal niks! Verder zijn alle symptomen er ook nog steeds. Heb net een krentenbol gegeten omdat ik me aardig goed voelde, maar werd halverwege alweer misselijk. Terwijl ik normaal toch echt wel een goeie eter ben.
Het wordt echt tijd dat ze er uit gaan. Ze breken strakjes de boel weer af hier. Valt gelukkig mee hoor ... de jongste hangt voor de tv en de oudsten zijn lekker aan het kleuren/schrijven. Hoop idd dat het nog opknapt en anders morgen. [-o<
@bigdream gefeliciteerd met je moeder!fijne dag @sann das mooi dat de er nog niet zijn,ik heb goede hoop voor je meid!
@Sann, ik zo dat het deze maand raak is voor je . Kunnen we weer meegenieten. het klinkt wel allemaal heel erg goed. Ben benieuwd maar jij vast ook hihihi
Had gisteren al gezegd dat als er vandaag niks was dat ik dan testen van mezelf mocht bestellen. Heb ze net dus lekker besteld. Nou maar hopen dat het ook echt weg blijft.
goedemorgen zo gisteravond naar mijn neven geweest vonden het fijn dta ik er was. vanmorgen vroeg opgestaan wel met barstende hoofdpijn en voel me beroerd! naar woningbouwverenigingen geweest om in te schrijven en even naar de iwnkel. nu net thuis want we hebben ook mijn nicht uit et ziekenhuis moeten halen. mijn ouders zijn nu bij mijn neef om 11 uur aangekomen! denk dat ik zo op de bank ga liggen want voel me hondsberoerd! nog geen ongi klachten te herkennen....! ook moeten we de jonkies verzorgen ze ontsnappen steeds uit de kooi.... wat gaan jullie verder nog doen?
Zeker wel. Heb net toch zoiets geks. Ik krijg een bericht bij opstarten msn dat er een nieuwe versie is, dus ik download die. Komt het nieuwe venster tevoorschijn, staat mijn vader weer in de lijst met contactpersonen. Beetje pijnlijk wel, schrok er vna.
Kan me voorstellen dat je niet zo happy voelt meis. Wat betreft die konijntjes, wij hebben hier een keer een nestje hamsters gehad die ook door de tralies pasten en hebben toen stukken plexiglas er omheen gezet. Je kan ze ook tijdleijk in zo'n soort bak zetten, maar ja da's weer vrij prijzig. Ik ben vrij vandaag, dus ga ene beetje opruimen, stofzuigen en de kattenbakken uitbaggeren