NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    Zo, gaat lekker met mijn berichtjes, heb ruzie met de pc :(

2. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    [/quote]sarah ik hoop voor je dat het nu eindelijk mag gebeuren!meis ik zie dat je al een tijdje bezig bent het is je van harte gegund,ik gun het iedereen en mezelf ook wel,maar ben pas net begonnen

3. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    Ik gun het ook iedereen, want een kindje van jezelf is echt fantastisch, het zijn wondertjes!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @sara,ja is prachtig dat je al een dochtertje heb van 2,ik hoop voor je dat ze binnenkort een broertje of zusje krijgt. was het bij je dochtertje snel raak of heb je er ook wat langer over gedaan?

5. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    Bij mijn dochtertje duurde het 6 maand. Nu denk ik, dat is vrij snel, maar weet dat ik het toen ook al lang vond duren, je bent er toch elke maand mee bezig, en ook 6 maand kan dan heel lang duren voor je gevoel.
    Toen we voor een 2e gingen was ik na 6 maand weer zwanger, maar dat eindigde in een missed abortion en een curretage, en nu ben ik alweer 7 maanden verder en nog niet zwanger helaas.

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @sara ik denk dat 6 maanden toch wel soort van gemiddeld is ,en wachten duurt lang en ja je kan dan zeggen zorg dat je er niet te veel mee bezig bent! maar ja dat zijn we toch he hihihi ik heb nu ook wel soort van moedergevoelens en er daardoor te veel mee bezig,maar dat hoort er denk op een gegeven moment bij je leven als je zo wondertje wil :p

7. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    Ja, vanaf je besluit ervoor te gaan, begin je te dromen van zo'n klein wondertje, en alles wat daar bij komt kijken. Opeens zie je overal zwangere vrouwen, baby's enz, en zie het dan maar eens van je af te zetten.
    Hoor m'n dochtertje praten, ze is wakker, dus ga haar uit bed halen, en dan snel wat boodschapjes doen...

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @sara, ja dan zie je overal dikke buiken lopen en kinderwagens hihih heb ik ook.nou ga maar lekker boodshappen doen,prettige middag verder!

9. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    zo ook gependeld door carulli..
    ben benieuwd of iemand het goed heeft..
    ik verveel me echt waanzinnig dood:S

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @kristel hallo ik verveelde me ook al!ik ben nog niet gependeld wel al paar keer bericht gestuurd dus ben beniewd of ik nog reactie krijg

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi is er helemaal niemand?

12. Hallo meiden,

Ik sluit me bij jullie aan. Mijn NOD is, als mijn cyclus weer 32 dagen telt, op 12 maart. Dat wordt dan mijn tweede ronde. Ik ben vandaag ongi geworden. Vind het deze keer niet zo erg, omdat ik in januari gestopt ben met de pil en ik ben daarna nauwelijks ongi geweest (een middag ofzo). Dat vond ik zo vreemd. Nu ben ik na 32 dagen 'normaal' ongi geworden en dat geeft me wel wat rust, zeker als je weet dat ik al 18 jaar de pil slik en dat ik soms de pil heb doorgeslikt. Ik las al allerlei verhalen op dit forum waarbij de ongi lange tijd uitbleef, dus ik maakte me al een beetje zorgen.

Ik wil heel graag zwanger worden en dat het niet gelijk de eerste ronde raak zou zijn, daar had ik al rekening mee gehouden. (toch hoop je stiekem dat jij bij het groepje 'uitzonderingen' hoort) We gaan met goede moed verder en we zien wel. Ik ben vandaag gewoon een beetje blij met mijn ongi en dat geeft me weer wat vertrouwen voor de toekomst. Nu kan het echt beginnen wat mij betreft!

Ik geef jullie allemaal symbolisch een bos bloemen. In dit boeket zitten een bloemen met een speciale betekenis. In het boeket zitten Blauwe Viooltjes en een Primula, want die staan voor 'hoop'. Wij hopen natuurlijk allemaal op een wondertje. Hier en daar een wilgentak; die mag zeker niet ontbreken, want een wilg staat voor een 'nieuw leven' en 'geluk'. Een paar annemoontjes, die staan voor ‘verwachting’. Een Lelie mag zeker niet ontbreken, want deze bloem heeft ook de betekenis ‘geluk’. Geluk kunnen wij allemaal goed gebruiken. Natuurlijk maakt wat groen in het boeket het helemaal af. De kleur groen staat gelijk aan groei, leven en toekomst.

Ik wens iedereen heel veel geluk en dat onze dromen uit mogen komen!

Groetjes van Wannabe a Mom

PS: Op 13 maart ben ik jarig….zou dat een mooi cadeau zijn!

13. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey meiden...
    ik kom gezellig bij jullie meekletsen...ben weer een maandje doorgeschoven!
    succes allemaal!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    He meiden welkom! :D dat de wondertjes maar in maart mogen komen!

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hey dames ben er ok weer even.
    net school gehad. met de bus heen en terug op de terug weg had ik me toch een bus chauffeur........remde heel plotseling,reed hard reed de haltes voorbij......:S

vanmorgen wakker gemaakt geworden door een machine. zijn ze hier voor de deur aan de riolering aan het werken. de hele stoep ligt open met veel modder!

wat gaan jullie dit weekend allemaal doen?

wij poetsen en de kamers inrichten zodat mijn ouders kunnen blijven slapen!?

ik ga zo even op de bank liggen barst van de hoofdpijn!

hoe gaat het hier verder?

xxxx

16. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    carulli heeft er bij mij een maand over gedaan.. hopes doet het een stukkie sneller

17. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Goedemiddag dametjes...

Lekker gezellig wordt het hier zeg....

Jullie hadden het gisteravond over hoe je moest tellen... ik ben laat in de avond ongi geworden wel met meteen helder rood bloed, moet ik dit nu als eerste dag tellen of gewoon de dag erna, want toen is het eigenlijk pas verder doorgezet... wat zouden jullie doen?

Liefs jollie!

18. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    dat zou ik als 1e dag tellen

19. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434