NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Ik had nu toch iets raars.
    Ik kwam terug van pauze en toen ik mijn kamer in liep zag ik echt zo'n flits met de tekst "November mama"leek wel alsof het in het raam geschreven was.
    Kan je nagaan hoe je er mee bezig bent onbewust.

2. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik ga naar men ouders men kindje (hond hihihi) weg brengen en daarna werken.

Ben straks weer online.

Liefs

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Laat je ook wat tijdschriften liggen. :)
    Neem graag je plekje over.

4. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    marktplaats is echt een uitkomt heb ook al heel wat verkochten gekocht op marktplaats.
    Moet er weer heel wat dingen op gaan zetten kijken of eht nog iets opbrengt.

@Daantje volgens mij had ik dezelfde dag als jij die buikband besteld ben benieuwd of hij bij mij ook binnen is.

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    :) :) laten we hopen dat het een teken is :) :)

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Grr, net voor de honderdduizendste keer kpn aan de lijn gehad. We hebben al sinds juni problemen die hun schuld zijn, hebben ze ook toegegeven, maar de oplossing komt maar niet. Kreeg weer zo'n muts aan de lijn met het IQ van een pinda. Sta ik ruim 5 minuten in de wacht omdat ze op mijn verzoek een afdeling ging bellen, wordt ineens de hoorn er op gegooid. :evil: :evil: Allemachtig wat werd ik boos. Weer terug gebeld en kreeg ene collegapinda aan de lijn die vervolgfens beweerde dat zij helemaal gene andere afdelingen kunnen bellen, alleen maar terugbelafspraken maken. Tja, ze snapte ookniet hoe dat bij haar collega dan zat. Nu staat er dus weer terugbelafspraak. maarja, dat ken ik, die komen ze zelden na.

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ga nu echt wat doen.
    Tot later.

8. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Ja ik hoop het ook. Mijn vriend zei gister ook al misschien ben je wel zwanger. Ik weet niet meer waarom maar ik echt zo van nee dat kan niet heb mijn ei nog niet eens gevoeld. Hij meteen maar misschien heb ej er dit keer niet zo op gelet. Nou hoop dat hij gelijk heeft maar dan nog oet de innesteling nog plaatsvinden. Maar dan zou wel mijn pendel uitkomen en wordt het kindje toch nog geboren in het jar dat ik 30 ben. Wilde zo graag voor mijn 30ste zwanger zijn maar dan neem ik ook wel genoegen met bevallen als ik 30 ben :)

9. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    waar heb je problemen mee Sann

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wij hadden toen internetplusbellen aangevraagd. Dat is vervolgens door hun geweigerd om technische redenen dus hebben wij de opzegging van lopende abo ergens anders ongedaan gemaakt. Vervolgens bellen ze een paar dagen later doodleuk dat het een foutje was en dathet modem al onder weg is. Ik zei dus dat het nu te laat was en niet meer hoefde. Oke, ging ze noteren en dan moest ik het modem maar retour afzender sturen. gedaan en een paar maanden later nog eentje geretourneerd en al tig incasso's laten terugboeken. Op de een of andere manier lukt het maar niet om dit tot een goed eind te brengen. nou dacht ik het de vorige keer in januari eindelijk geregeld te hebben. Zij konden de laatste 2 maanden niet afboeken dus afgesproken dat ik geld van hun zou krijgen daarvoor en dan in ruil februari niet zou laten terugboeken en januari betalen zodra ik hun geld had. Vreemde constructie, maar oke, als dat het oplost vind ik het prima. Helaas is er 5 feb. geincasseerd en heb ik het beloofde geld nog steeds niet gehad. Ik hbe dus na het gesprek vanmorgen feb. weer terug geboekt, want dat moet binnen 30 dagen.Ze kunnen me wat, ik betaal het pas als ik het beloofde geld heb gehad.

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @sann ja die lui zijn allemaal het zelfde wij hebben ook keertje gehad met internet opzegging iedere keer werd afgehouden en ik iedere keer weer teruggeboekt om gek van te worden,ben ik toch al dat scheelt!

12. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    jee dat is inderdaad irri. Goed dat je het wer teruggeboekt hebt. Eerst zij alles goed op een rijtje hebben dan pas geld halen bij klanten

13. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Sann,
    dat heb ik ook gehad, maar dan met Tele2, die beweerde dat we niet zomaar ons internetabonnement konden verlagen naar minder kosten, bleek technisch (?) niet mogelijk te zijn. Later toch weer wel, en maar blijven afschrijven. Ik heb de boel geblokkeerd en zijn nu eindelijk van ze af.

@Lindsayvdh,
    ik heb precies hetzelfde als jij! Ik kan niet meer voor mijn 30e verjaardag moeder worden (9 nov) maar ik ga er nu voor om in mijn 30e jaar moeder te worden. Ik hoop voor ons beide dat dat gaat lukken! (trouwens, dat geld voor alle meiden die bezig zijn natuurlijk..)

Ik heb altijd een beetje gehoopt dat ik een meisje krijg, ook in november geboren (een echte schorpioen net als ik) en dan voor mijn 30e. Ach, ja, als het deze ronde lukt, is het net na mijn 30e verjaardag! Ook leuk. maar ik heb niks te willen natuurlijk!

Mijn NOD is wanneer ik met mijn vriend op vakantie ben. De testen zijn al ingepakt! (ook de tampons...) A.s. dinsdag vliegen we naar Maleisie, daarna door naar Borneo. Lekker aapjes kijken.!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jessica lekker op vakantie heerlijk!alvast fijne vakantie!

ik ga dinsdag ook vliegen lekker wintersport en hoop voor die tijd wel wat te weten hihi

15. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Joma, dat hoop ik ook voor je. Nog 3 daagjes, AFTELLEN!
    Jij lekker naar de kou, ik naar de tropen, wel een verschil he?

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jessica ja wel verschil hihi maar ik heb erg veel zin in!

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wow, Maleisie en Borneo. Da's niet verkeerd. Wij houden het wat dichterbij. we gaan in juni lekker 10 dagen naar oostenrijk. Laten we hopen met een bol buikje :rolleyes:

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat wachten die 3 dagen pppffff

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307