NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Dat klinkt ook wel lekker en een voordeel dan kookt mijn vriend want die maakt altijd de nasi. Zal een even overleggen met hem straks. Mag hij kiezen Bami of nasi denk dat die dna voor de nasi gaat en niet doorheeft dat hij dan kan koken. :)

2. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Da's wel handig! Die van mij kan ook goed koken, maar doet het te weinig. Komt later thuis dan ik. Ben effe weg!

doei!

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    die van mij kan ook goed koken, maar ja, hij zit aan boord dus zal het helaas toch echt zelf moeten gaan doen.

4. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ben er weer even. :oops:

Wij hebben een ander streven voor ons 30ste .... we willen namelijk voor ons 30ste een huis hebben gekocht.
    Magisch getal die 30 zeker. :)
    Gelukkig hebben we nog eventjes ... eerste nog klussen voor een kleintje en dan klussen in een eigen huisje. ;)

5. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    tot straks. Jessica

Ik had ook rond dag 9 of 10 dat ik dacht dat ik mijn ei voelde maar door vandaag ben ik weer in de war en door mijn temp helemaal die is namelijk al die tijd al heel erg laag. ben benieuwd hoe die dan morgenochtend is.

6. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    WOW ik moest al 10 pagina's teruglezen... nou ik ben benieuwd of Relin dan de volgende zwangere zal zijn van dit topic... spannend!

Wij willen heeeel veel zwangeren deze maand he dames...

Ik ga ff bannerchecken! Volgens mij zou ik vandaag me eitje krijgen.. nou ik heb helemaal nergens last van dus denk echt dat ik hem vorige week heb gehad.

Groetjes!

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hahahaha leuk spannend.duim voor jullie

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Voor mijn 30ste hadden we wel een huis gekocht. Het was ook bijna gelukt om in mijn 30ste jaar een kleine te krijgen maar dat liep helaas mis. nouja, dan maar voor mn 35ste hopelijk.

9. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Ik vond het absoluut niet erg om 30 te worden. Als ik zo om me heen hoor dan hebben ze het er allemaal over van oh ik wordt 30 wat erg wat erg. Nou ik vind het kan beter doorgaan dan stoppen en dat zeg ik dan ook altijd. Ik voel me nog precies hetzelfde als toen ik 29 was. :)
    Maar als je zo gaat nadenken is het wel een magisch getal die 30 ook wel heel erg leuk vind ik. Je wordt evrwacht volwasse te zijn he nu en kleine kinderen vinden je oud

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou ik was 19,en alles binnen een jaar zwanger zijn,huiskopen trouwen,en kind krijgen,

Dat is ook niet altijd wat hoor,

vooral als je iemand net 3 maanden kent :oops:

maar we zijn nu al bijna 5 jaar samen en nog steeds gelukkig hihihi

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik was blij dat ik het haalde. Vind het sowieso ook helemaal niet erg om ouder te worden, behalve dan op het gebied van kinderen krijgen. daarvoor tikt het klokje nu toch wel erg stevig door, dus wordt hoog tijd.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik ga nu toch echt maar s wat doen.
    tot later maar weer.

13. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Ja Sann datzelfde heb ik dus ook.

Wow na 3 maanden al zwanger en nog steeds bij elkaar dat is echte liefde.

14. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Derona ... ik was 19 toen ik zwanger raakte, 20 toen we trouwden en 2 weken na ons trouwen zijn de meiden geboren.
    We waren toen al wel wat langer samen ... 4 jaar.

We zijn nu 27, hebben 3 dochters en nog steeds gelukkig.
    Kan snel gaan hé. :)

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    lief dat je dat zegt

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    pfff kan idd super snel gaan ja

17. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Ik zit op mijn werk en ben alleen maar hier aan het schrijven. Echt erg. Gelukkig zit ik alleen op een kamer en kan niemand op mijn beeldscherm kijken. Denk dat ik wel even wat moet gaan doen valt zo op als ik de hele tijd op mijn plek zit te tikken. En er niets uit de printer komt.

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jolie zit je ook op de wachtbank nu!

19. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    iemand nog een leuke pinklady dvd? ik heb grease in de aanbieding.. misschien gaat de tijd dan sneller

20. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    hihi ja schijnbaar al langer dan verwacht.. als ik dan omreken ga ik uit van afgelopen vrijdag... dus zou ik volgende week vrijdag 9 maart mijn nod hebben. Maar goed dan ga ik toch nog niet testen dus laat ik me nod staan op de 15e... we gaan gewoon dan nog een weekje langer wachten. Hopelijk blijven de duiveltjes uit.. al heb ik er zelf een hard hoofd in!

Groetjes!

Deel Deze Pagina