Lees net dat Elmo en Elmoman in verwachting zijn Zat al op de uitslag te wachten ... ben zo blij voor ze. Ze verdienen het zo na zo'n lange tijd. En ik loop al te zeuren na 3 maanden.
ow spannend joma en nog steeds geen rode gekkigheid... joepie! hihi Nou ja we zien wel we wachten gewoon af... denk zelf niet raak deze maand! vraag me niet waarom, is n gevoel!
ik heb de VSM puur mama buikband ook binnen. hij is GAAAAAAAAAAF alleen erg groot.. heb normaal maat 32/34 , we zullen maar zeggen je groeit er in
Hey meiden, Ik ben gisteren naar de drogist geweest en heb testen gekocht. Ik heb digitale van Clearblue gekocht want ik wilde het zeker weten en niet meet streepjes en dergelijke. Nu wilde ik graag tot zaterdag wachten maar mijn mannetje hield het niet meer. Dus ik heb vanmorgen getest!
op de website van vsm puur mama. kun je die gratis bestellen.. hij is knal roze.. lekker voor de pink lady club
nee, gratis verzendkosten zelfs. helemaal gratis.. je kunt ook een proefpakketje aanvragen van vsm puur mama, zitten tabletten in en bbbb creme
dus als ik goed gekeken heb ben je zwanger, geweldig , eindelijk een mooie droom waar je 9 maanden op mag verblijven.
Er is dus 18% kans dat het een fals positief was. Nu stond er in de bijsluiter dat het 3 minuten kon duren voor je uitslag kreeg maar het was bij ons echt 1 minuut.