De spanning is hier om te snijden zeg hihihi... ikke wil ook! nog ff geduld hebben... Welke symptomen komen er bij jullie voor op het moment. Ik heb last van pukkeltjes...dus heb zo'n vermoeden dat me lichaam zich aan het voorbereiden is voor de duiveltjes! Groetjes!
@jollie ik wil ook ,ik heb trekkend gevoel in mijn buik dat door trekt naar de zijkant en onderrug af en toe krampjes,het idee dat ik honger heb en als ik 2 happen op heb zit ik al vol,beetje misselijk,boeren,opvallende aders op borsten,en jij?
zo dames na een middagje op de bank te hebben gelegen en mijn pouders en mijn nicht hier te hebben voel ik me iets beter. hoofdpijn is weg, misselijkheid iets minder, alleen die keelpijn........arggggg gevoelige borsten nog altijd maar voor de rest nog niks..... xxx
ahhh ik wort gek van jullie! spannend hier! Voor mij duurt het nog veel te lang, dus leef volop met jullie mee! Gimme some good news! @usmommy, al een voorzichtige gefeliciteerd!
@Jollie: ja maar.... jij moet nu toch juist aan de klus zijn?! en niet naar symptomen zoeken? Of staat je banner verkeerd?
Ik krijg ook geen ongikrampjes als ik wel ongie wordt... grr kan nergens iets uit afleiden. Ik had alleen gisterochtend zowat raars. namelijk ijzersmaak in mijn mond en dat viel echt op.. ik d8 nog dat misschien wat tandvlees aan het bloeden was! maja of je daar vanuit kan gaan?
Trekkend gevoel in mijn buik (nog steeds wel een beetje), Als ik iets eet of drink daarna boeren, Men tepelhof lijkt wel groter te worden, gisteren de hele dag last van men (.)(.), moe en nog wel meer maar kan ik ff niet meer opkomen.
Nou ik had vorige week heel veel last van me liezen/eierstokken en vandaag niks noppes nada dus denk echt dat ik me eitje toen heb gehad! Ach we zien het wel!?
@jolie mischien raar maar ik heb al heel de dag vochtige mond(speeksel)normaal heb ik snel droge strot om het zo maar te noemen hihi
Ik heb niet echt een ijzersmaakt gehad maar ik heb een draadje achter men tanden misschien ben ik er wel aangewend. Volgens mij is het net of je bloed in je mond hebt