@kristel ,hopes waar kan ik haar vinden? @jollie je eerste rode ongidag telt als 1e dag,en hopen dat het in maart een wondertjes maand word!
Ik heb aan Tammy gevraaagt of ze me wil pendelen. Caruli ook maar nog niks van gehoord. Ga dit weekend inpakken volgend weekend verhuizen. Blehh geen zin in
@us mommy ja leuk ik zou ook graag gependeld willen worden!inpakken wat een rotwerk he?maar dat uitpakken is dan wel weer leuk he!
@us mommy lekker hoor wat groter,wij hebben nu ook al ruim een jaar een groter huis,wel meer schoonmaken maar vindt ik niet zo erg,je heb er wat voor terug hihi
Het ergste vind ik de tweede badkamer die dan ook schoon gemaakt moet worden. Maar de voordelen wegen op tegen de nadelen. Mannetje is straks lekker dicht bij z'n werk!
2e badkamer is heer heel gewoon wij gaan namelijk vehuizen naar een 2 slaapkamer appartement met dus 2 badkamers. Ik pas op bij mensen die hebben 6 1/2 badkamer en ze zijn met z'n viertjes
is meestal rond deze tijd (iedereen aan het eten) Ik heb net mijn lunch op lekker tosti met hollandse boerenkaas
ja das lekker en wij de slechte hap vandaag broodjes kroket,en hoe is het verder met jou geen klachten?en nu wachten op je eisprong?voel jij die?
Het is hier nu 10 over 1 in de middag. Ik heb heel erg stemmings wisselingen das wat minder maar gelukkig kan mijn mannetje er goed mee omgaan. Ik weet nog niet echt of ik de eisprong voel dit wordt mijn tweede cyclus zonder pil dus ff afwachten of ik alles het zelfde voel. Ik had wel dat ik doorzichtig rekbaar slijm had (wat op de eisprong moet wijzen) Ik zie dat jij voor de tweede ronde gaat! Wanneer ben jij met de pil gestopt? en hoe voel jij je?
Broodje groente kroket daar heb ik dus echt z'n trek in. (kennen ze hier niet) en met de kerst in NL is het er niet van gekomen.
Hallooooo dames... ik kom ook ff spieken... Nou die avond had ik al dus helder rood bloed... jippie dan is me cylcus geen 37 maar 36 dagen... helaas krijg ik hier op deze site geen banner van 36.. achja dan moet ik erzelf maar een dag bij tellen elke keer. hihi Hier ook ongezonde hap... lekkere mozarella pizza.! Liefs jollie
@usmommy, ja wat een tijd verschil ,vindt het wel grappig.Dit is mijn 2e cyclus ook na de pil en pas de eerste ronde voor mij.ik weet ook niet of ik mijn eisprong voel,dus afwachten we proberen wel om de dag te klussen,dan kunnen we hem voor mijn gevoel niet missen hihihi en wanneer had jij doorzichtig slijm dan?