Je krijgt in het begin van 2008 ook nog een vakentje hoor! het chinees nieuw jaar is pas eing januari. hihi Ik duim voor een varkentje voor jou!
@Pearly ... wat is zo bijzonder aan een varkentje? Had ook al ergens gehoord dat ze in china een babyboom verwachten dit jaar vanwege het jaar van het varken.
http://www.telegraaf.nl/astrolink/chinesehoroscoop/ Was net aan het zoeken wat een varkentje inhoudt. Ben zelf een geit.
ik ben zelf ook een varken, mijn vriend ook... http://www.weiqi.nl/data/chinAstro.htm dan moet ons kindje ook een varken worden
Wij hebben hier in huis een gezellige beestenboel; een geit, 2 apen en 2 draken. Daar kan wel een varkentje bij of niet?
WOEHOE geweldig Usmommy gefeliciteerd maar. Zo grappig doordat je best veel met elkaar kletst voelt het aan alsof een vriendin zwanger is. Echt leuk. Ik ben een draak maar zat net te lezen en er klopt niet echt iets van bij mij. misschien beter nadenken en lezen dat er dan wel wat achter zit. De buikband is bij mij ook binnen. Echt super leuk @USMommy misschien kan een vriendin in nl die buikband voor je bestellen of heb je tegen helemaal niemand gezegd dat jullie aan het proberen zijn om zwanger te worden. Ik namelijk niet anders had ik wel aan iemand anders gevraagd om deze voor jou te bestellen. Kan het ook niet stiekem bij mijn moeder doen want er staat duidelijk heel groot VSM puur mama op de enveloppe.
Mijn NOD was eerst 11 maart,maar nu veranderd mijn NOD naar 27 maart. Op de 16e dag van mijn clyci kwamen de ineens. Volgens de HA is mijn lichaam aan het ontpillen.
Nou, nog steeds geen te zien en ook geen voortekenen. Normaal heb ik altijd van tevoren bruinverlies (1 a 2 dagen van tevoren), maar nu nog niks. Maar goed, afwachten maar weer. Het kan best dat mijn cyclus wat langer is dan waar ik vanuit gegaan ben.
jemig wat gaan jullie hard vandaag! Usmommy jij hebt getest maar twijfelt (lees ik uit de passagierslijst?) dun streepje ofzo? Alvast voorzichtig gefeliciteerd
Mijn man gaat het aan zijn beste vriend vertellen alleen is zijn vrouw ook zwanger dus als ik die band bestel dan wil zij hem natuurlijk ook dus dat gaat niet lukken. Helaas ik ga gewoon op zoek naar een leuke roze band hier. Ik zat net ook die van Slang te lezen en vind die chinese horoscopen niet echt positief staan heel veel negatieve dingen in. Ik zou ook vergif zijn met een varken. Een meisjes varken zou lui zijn en dik worden. (ik ben net zwanger en ze komen nu al aan me kind )
Ik heb al een idee zeg gewoon dat ik er een voor de buurvrouw wil bestellen en voor een vriendin en dat ik er geen 2 kan bestellen. Als het gelukt is stuur ik je wel een pb dan kan ik hem opsturen naar jouw.
Het was een digitale test maar omdat ik voor mijn NOD heb getest. Er stond op de verpakking dat het nu 82% zekerheid is. Ik voel me wel een beetje roze vandaag
Hmmz ik ben rat, mijn mannetje een hond en hopelijk een kindje dat varken is... wat een combinatie zeg... gaat dat wel goed? hihi! ach alle dieren zijn welkom he... ik ben toch een grote dierenvriend met mijn beestebende hier!