Ik ben zelf een varken en heb een boek met uitleg over de chinese horoscopen en hele uitleg over relaties met andere dieren enz enz enz. Er staan hele mooie karakter eigenschappen bij wat precies met mijn karakter overheen komen en dat vind ik heel mooi! Dus hoop natuurlijk dat ik deze mag overdragen! Hahaha Klinkt een beetje wazig maar zou het gewoon leuk vinden! Liefs Pearly
hoi meiden, jeetje wat een lap tekst had ik in te halen zeg en er is al weer een zwangere gefeliciteerd meid. @usmommy duim voor je meid hoop dat je snel een hele vette streep te zien krijgt. Ben lekker een heel weekend naar dublin geweest met mijn werk. Was echt ontzettend gezellig ben nu alleen behoorlijk brak... Voel me zoals velen ook een beetje grieperig.. hoop dat het over gaat waaien. liefs morgaantje
Toch vind ik die chinese horoscopen ook dicht bij de waarheid komen hoor! Ik had daar laatst iets van gelezen... en veel klopte bij mij maar ook bij anderen van mijn familie Dus ja... Ik ken alleen nog niemand die varken is! hopelijk mogen wij deze gaan verwelkomen hihi
heb hem besteld en komt van de week bij mijn moeder binnen. Nu mijn moeder nog even uitleggen waarom dat bij haar binnen komt. Maar dat komt goed.
Mijn vriend is een aap dus dat wordt dan een aap een draak en een ? hopenlijk een varken want dan ben ik binnenkort zwanger hihi
Dat is precies wat ik bedoel! Het boek wat ik heb geeft echt een mooi beeld van alle dieren! Zowel qua relaties met andere dieren, Je eigen levens inzicht, je karakter etc. etc. etc. En er zijn zoveel dingen waar ik het boek gelijk in moet geven! Echt gewelig gewoon! Liefs Pearly
nee mijn moeder weet van niets maar de buurvrouw is zwanger en mijn beste vriendin dus dat is een mooie smoes. Ze denkt dat we nog even wachten we hebben het er wel over gehad maar heb gezegd dat we het nu nog niet willen
als ik in het buitenland had gezeten en ik het ook graag had willen hebben zou ik het ook leuk vinden als iemand het dan voor mij doet. Geen moeite. Een waterman (als we het toch over sterrenbeeld hebben) kan dat niet laten he andere mensen helpen.
Draken houden toch niet van water dus mijn combi is niet heel erg goed. Chinees draak en verder een waterman. k draaf door weet het niet te veel over nadeken is niet goed.
ns even kijken, ik heb zon banner gemaakt! ik voelde vandaag een steek in mn lies, was dat mn eisprong? En duurt dat bij jullie allemaal maar "efkus" of de hele dag?
welkom linda. En monatoetje. Ik heb er altijd wel een paar uur last van morgen kan ik zeggen of het mijn ei was even mijn temp in de gaten houden. denk dat je banner nog op 2006 stond