Hoi meiden, Ik kom weer eens even spieken. Ik ga maandag naar de huisarts i.v.m. mijn onregelmatige cyclus. Weet iemand toevallig wat de mogelijkheden zijn? Deze cyclus zal het naar alle waarschijnlijk toch niet raak zijn, dus ik hoop dat mijn ongi snel zal doorkomen!
@ Schappaje volgens mij is er wel iest voor kan me allen niet herinneren wat. Ze kunnen je ngi opwekken en dan proberen om het regelmatig te krijgen mischien eens bij de zoekfunctei kijken er zijn wel al meer topics over geweest
Hoi ladies Ik heb geen tijd om alles te lezen maar zag heel goed nieuws Relin en usMommy alvast gefeliciteerd. Heerlijk. Nog even bevestigen en dan lekker op de wrose wolk klimmen. Maken jullie het vliegtuig al vast een beetje in orde? Knuffel Femme
@ la femme Ik zal zorgen dat iedereen een fris hoofd dingetje heeft en magazine enzo. (ben vroeger stewardess geweest dus laat dat maar aan mij over) hihi
Hey meiden, Nou ik kom bij jullie verder kletsen hoor, ik heb geen idee wanneer mijn NOD is, ik ga 09 maart weer testen, dus laat ik die maar aanhouden ofzo? Spannend nieuwtje (vind ik zelf ); ik had gisteren wat lichtroze bloedverlies @De eerste zwangeren van maart: Gefeliciteerd dames! Liefs van mij
Heeey fem... kom maar gezellig hier hoor... je hoort er voor ons ook helemaal bij! en dat die verekte duivels... of aanmelden of dat die testen dan maar positief uitslaan... Liefs!