Hmmm kan dus alles kanten op Maar waarschijnlijk ben je binnenkort van het ellendige wachten af Fem.... dat zou weer schelen
Nou, dat hoop ik ook, ik ben nu blij met ALLES! *Snuf* jeetje, wat een lieve reacties van jullie, ik voel me ook echt helemaal een Pink lady bij jullie. *Knuffel voor jullie*, ben toch stiekem wel blij om in maart te zitten bij jullie! Voor jullie wordt het ook spannend zeg,nou ik duim met alles waarmee ik kán duimen (hm,2 duimen, maargoed... )
@Fem: En ik ga hard voor jou duimen meisie! Je verdient wel eindelijk eens duidelijkheid. En hopelijk is die duidelijkheid dat je het vliegtuig in gaat hihihihi
Ik kreeg net een mailtje van iemand die zei dat ik echt veels te vroeg had getest en dat ik dat niet had moeten doen want de innestelling kon nu nog fout gaan. Werd zo vanmij licht roze wolk gedonderd!
Ja alles kan.... maar dat hoeft helemaal niet perse.... Maar dat is geen nieuws wat je wil horen als je net posi hebt getest...
@ussmommy maar ik vondt het wel gewaagd van je om al te testen waauw kon je het niet meer uithouden of was je ei voor je gevoel ook eerder geweest?
@ussmommy maar ik vondt het wel gewaagd van je om al te testen waauw kon je het niet meer uithouden of was je ei voor je gevoel ook eerder geweest?
*Fem gaat met wat drankjes rond en huurt een erotische stripper in om het wachten wat dragelijker te maken* En weet je, voel je niet lullig t.o.v. van mij hoor, ik vind het juist reuze spannend en ik snap echt wel dat het moeilijk is om te wachten. Noworries, en als ik denk: "Jeetje, wat een zeikerd"dan zeg ik dat echt wel hoor , ennee, dat denk ik echt NIET. kussie kussie
Ik had geen idee wanneer mijn ei geweest was. Men mannetje was gewoon ongeduldig en wilde het weten. Nu ben ik echt heel onzeker!