Er kan heel wat misgaan in een zwangerschap van innesteling tot 12 weken en zelfs daarna nog... dus meid ik zou gewoon genieten en zien wat de toekomst brengt. Je kunt er nu toch niks meer aan veranderen, je weet dat je zwanger bent (zeker al voor die ruime 80%) en als het misgaat is het heel erg k*t... maar om nou niet meer te durven genieten nu je het weet!... Meid ga ervoor... alles komt toch zoals het komen moet! Enne joma... ik vind het wel spannend worden hoor.. khoop dat je het uit kunt houden tot zaterdag hihi Liefs jollie
oh jemig meis dat is niet leuk dat ze dat doen. blijf aub op je roze wolk zitten, En ge niet er van dikke knuffel
@Usmommy: Laat je niet gekmaken door anderen hoor meid, raak is raak, dat gaat eht niet 1,2,3 mis hoor meid. Hou je taai, want als je je druk gaat lopen maken gaat het van kwaad tot erger.... *knuff*
Gelukkig.. van een zwangerschap moet je zoveel mogelijk proberen te genieten enne onzekerheid blijft toch! Lekker op dat roze wolkje blijven zitten hoor kijk ik heb hem al voor je gevonden hihi http://www.australianlandscapes.com/The ... loud_K.jpg